De dagen vliegen

Gisteravond was onze Flikken Gent avond. Dit keer 2 afleveringen gezien en toen hielden we het beide niet meer. Dus we waren om half 11 gaan slapen. (normaal kijken we tot 12 uur) Vanmorgen wakker van de wekker om half 7. Dus snel eruit en ik Theresa gaan wakker maken. Jan de boterham voor Theresa maken en haar broodje om mee naar school te nemen. Dan is hij om kwart over 7 haar wegbrengen en ik douchen.
In de tussentijd belde Jannick of ik de konijnen eruit kon laten. Jan kwam terug en zei Theresa heeft de konijnen eruit gelaten. Dus Theresa denkt mee. Dan even zelf ontbijten en een kopje koffie erbij. Ik heb om 10 uur mijn therapie dus in de tussentijd wat ontbijt tv tot ik weg moet.
Na de therapie naar huis gelopen en er was veel wind en niet echt aangenaam. Thuisgekomen aan de koffie met Jan en een stuk van de monchoutaart die nu wel op is. Dat was erg lekker. Bijna half 12 dus Jan gaat zo op weg om Theresa weer op te halen. Hij heeft vanmorgen alles wat naar Aich moet in de auto geladen. Dan doen we dat straks. Hij heeft ook het grote blik bier aangeprikt dus die is nu ook leeg. Het ruimt steeds meer op en we krijgen steeds meer plaats.
Middageten vandaag kibbeling en frietjes met ravigottesaus. Theresa heeft gesmuld. Dan is Jan de volle auto gaan wegbrengen en het is nog niet eens alles. Nadat hij weer terug was gekomen zijn we met zijn drieen naar de Spar gegaan en wat inkopen gedaan.
Nu half 4 en de zon komt weer door nog even de deur open gezet.
De Reha is definitief doorgegaan en ik kreeg vandaag fotos. Sabrina was Charly Tempel Eis aan het eten , hier erg beroemd.
Vanavond gaan we het songfestival kijken- Ik heb eigenlijk nog geen liedje gehoord dus kan nog niets zeggen.

Het Songfestival is nu in volle gang (22.22 uur) maar er zit voor mij tot nu toe niet echt iets bijzonders tussen...

Annemarieke 2021-05-18 22:21:37

Malta is de eerste die mij tot nu toe aanspreekt