Na zon nu dus hoosbuien

Oostenrijk, Schladming

Montag 22.Mai
Zo ik was vast erg moe want geslapen als een os en vanmorgen kon ik er ook niet echt uitkomen dus pas om 9 uur eruit gegaan. Theresa was vanmorgen wel dag komen zeggen en de babyfoon aan maar dat heb ik allemaal in halfwakker toestand gedaan.
Het weer is super zonnig en het wordt vast warm. De deur is al open en het is een goed begin van de week.
Vanmiddag naar de tandarts en dan weet ik ook weer waar het vakantiegeld blijft , Jan heeft zijn deel ook al besproken bij de garage voor de grote onderhoudsbeurt waar hij woensdag voor mag. Dan is het gewoon op. Ver hadden we er ook niet meegekomen .
Na het middageten op pad en we waren eigenlijk vroeg bij de tandarts , ik had om 14 uur een afspraak en was er om 13,40 en mocht gelijk doorlopen. Ik ben helemaal gelukkig met het resultaat na heel veel jaren een gat tussen mijn tanden en sinds enkele maanden een groot gat is het nu helemaal mooi opgevuld.
Dan weer terug en aan de ene kant van de B320 zag het er zeer onheilspellend uit en aan onze kant niet. Het begon op een stukje waar de weg wat meer naar rechts lag te spetteren maar bij ons is het nog steeds zonnig en droog. Wel flinke wolken .
Jan net weer naar zijn werk en Ingrid met de kinders naar de dansklas van Theresa. Dus erg stil in huis. Maar ik kan nog even rusten en fröbelen.
Jan was om 17 uur alweer thuis en zei was niet uit te houden de stank. Ze hebben op zijn werk afgelopen zaterdag de vloeren schoongemaakt en opnieuw in de was gezet.
Ondertussen enorme hoosbuien en Ingrid kwam net tussen de buien door thuis van het dansklasje . Voor het land zal het best goed zijn maar ik ben nu niet graag buiten.