Van alles en nog wat dag.

De dag begon met mist en dikke bewolking. Ingrid kwam vragen of ik Theresa wilde nemen want zij wilde naar Liezen. Dus die was om kwart over 8 alweer bij ons. Ze speelde lief maar dan ineens kwam het duiveltje weer te voorschijn. Ze zat aan de schuif van de kachel en Jan zei NEE Theresa. Ze bleef hem strak aankijken en deed het toch. Jan zei weer nee en dan deed ze haar hand aan de zijkant van de kachel. Ik hield het niet meer en begon te lachen en toen moest Theresa heel hard huilen.
De postbode kwam met 2 pakketten voor mij. De een was de glasplaat voor onder de kachel en ik had een zwemband besteld voor Theresa voor als ze met ons op vakantie gaat.
Ondertussen kwam de zon door en werd het snel warm . Theresa kon op het balkon spelen terwijl oma aan het koken was. Ingrid kwam om 11 uur weer thuis en we hebben met zijn allen gegeten. Theresa moest na het middageten een slaapje doen maar dat lukte niet echt. Ik was na het middageten weer begonnen met in de tuin werken. Ingrid kwam ook nog wat in de tuin werken. We hebben nu alle bomen geruimd,Takken fijn geknipt, hout gestapeld, bladeren en andere troep in de containers en in dozen.
Jan hoopt nog steeds op droogte want dan kan hij het gras maaien. Het was wel lekker om in een shirtje en korte broek rond te lopen.
Ik ben met Jan meegereden naar Schladming om inkopen te doen. Penny, Hofer, Eurogast en dan terug gelopen naar de Hauptplatz. Onderweg kwam ik Hilde tegen en even bijgekletst. Dan was Jan ook klaar en ik terug bij de auto. Hij heeft mij thuis afgezet en dan is hij doorgegaan naar Irdning.Het weekend kan beginnen maar ik moet morgen toch om 5.45 de wekker zetten want Ingrid moet werken. Jannick is dan al weg die heeft een uitje met het RK naar Tirol.

Annemarieke Ik ben heel nieuwsgierig wat je vind van het boekje Grip op koolhydraten. LG,