Dit was het weekend

Vanmorgen grote verrassing voor Theresa. Ze vond het heel erg leuk en het was reuze gezellig ondanks de enorme druk en haast die Jannick en Meli eigenlijk hadden.
Na het ontbijt nog even in de woonkamer en de taart aangeschneden en gegeten. Ondertussen werd Sabrina door Meli aangekleed. Ze moesten namelijk Heinz en Carmen gaan helepen met het verhuizen. Dan moet Jannick Theresa om 12 naar Stainach gaan brengen voor het feestje van Hannah. Dan hebben ze om 2 uur grillen bij het RK. en moet Theresa ook eregens eind van de middag opgehaald worden. Dus ja probeer maar alles onder een hoed te vangen.
Nu is het 11 uur en is bij ons de rust ingekeerd. Na de wassen had ik het voor vandaag wel gehad.
Een rustige avond en vanaf half 10 BVN gekeken. Beste zangers en Hotel Hollandia.

Zondagmorgen, het was gisteren niet zonnig maar vandaag weer wel.. Het duurt in de morgen wel steeds langer voor het lekker warm is en het wordt ook steeds vroeger in de middag weer fris. Ik was om kwart voor 8 de tafel gaan dekken en niet veel later kwam de familie van beneden om boven te ontbijten. Ik kan daar naar uitkijken omdat het gewoon gezellig is. Daarna vertrokken ze naar beneden en Theresa nam haar pinata mee. Aan het harde lachen en juichen hoorde ik dat ze er mee bezig waren. Sabrina had al geinformeerd hoe lang het nog duurt voor zij jarig is. Melli zei haar nog 6 weken en Jannick we gaan eerst nog samen op Reha.
Oktober is begonnen en nog steeds onwijs mooi weer.
Eind van de middag belde Jannick of ik Sabrina onder de douche wilde zetten. Meli was door haar rug gegaan. Theresa kan zelf alles maar ze moet Sabrina in en uit het bad tillen. Bij Oma gaat het makkelijk . Ik heb voor haar een douchematje dat ze niet valt en zet de douche aan en help haar bij haar haren wassen. Dan in pyama weer naar beneden. Jannick was aan het werk dus moest ik het doen.
Helaas weekend weer voorbij.