Heerlijke zaterdag

Vanmorgen wakker van de wekker en opgestaan. Ik was niet op tijd klaar want daar waren Theresa en Jannick al. Jannick begon al met tafeldekken dus we konden alsnog snel aan tafel. Na het ontbijt ging en Jannick en Theresa naar beneden. Het was prachtig zonnig warm weer. Ik ben begonnen de grote plantenbak te organiseren. De grote struik eruit die de winter nauwelijks oveleefd had. Hij wilde het eigenlijk alle jaren niet goed doen. Jan heeft hem naar beneden gegooid en daarna opgeruimd. Jannick heeft het gras voor de eerste maal gemaaid. Nog wat bakken net gemaakt en alles met aarde gevuld. Alleen in de grote bak ging al een hele zak bij. Dan middageten gemaakt en we hebben met elkaar gegeten. Meli is dit hele weekend naar cursus van het RK in Laubegg. Ze doet de jeugd van het RK en nu haalt ze de papieren daarvoor.
De was gedaan en ondertussen ook al weer droog in de kast. Om half 5 moesten we nog het broodpakket ophalen en dan heb ik met Jan wat gegeten. Het is tot het einde van de dag super mooi en warm weer geweest. Op het balkon was het 25 graden.
Ik ben weer tevreden met vandaag.
Jannick was tegen 4 naar het RK gegaan want hij moet zijn certificaat van het reanimeren weer up daten. Maar hij kwam weer terug het ging hem te lang duren voor hij aan de beurt zou zijn. Ze kunnen hem bellen en anders doet hij het later in het jaar.
Ik hoop op nog wat mooi weer maar er is weer sneeuwval voorspeld. Wel wat hoger rond de 1600m. Maar je weet maar nooit of het lager komt. Ik ben klaar met de winter maar de winter niet met mij.