Nog veel meer regen

Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door Ingrid met Sabrina. Vandaag moet Theresa weer vroeg op de Kiga zijn voor de muziekles. Ze heeft gisteren voor mij een loom bandje gemaakt . Voor jou Oma met al jouw lievelingskleuren. Ik ben er blij mee een grootaardig geschenk.
Ingrid kwam terug en dan aan de koffie en dan gingen ze weer. Jan en ik bleven nog even aan de tv hangen want het is een politieke chaos hier. Maar ik kan niet begrijpen dat een partij die in zo´n discrediet geraakt nog zo´n grote bek kan hebben en andere daarvoor verantwoordelijk proberen te maken. Als minister van binnenlandse zaken kan je niet tegen je zelf een onderzoek aangaan. Dus treden alle ministers van de FPÖ af dan maken de SPÖ met die dame Pamela Rendi Wagner met een zogenaamde boos uitgestreken gezicht waar ze de grijns bijna doorheen laat komen dat Kurz schuld heeft omdat hij een coalitie aangegaan is met de FPÖ maar nee zo heeft het volk gekozen. Peter Pilz van de Jetzt partij die zelf nog maar net zijn eigen schandalen heeft afgekocht loopt alweer voorop om een motie van wantrouwen tegen Kurz aan te spannen waar uiteraard mevrouw SPÖ graag in mee wil gaan . Ellenbogen werk om bovenaan te komen. Om te kotsen. Dat zijn volwassen mensen die een land willen besturen koste wat het kost. Het gaat vast en zeker de kop van Kurz kosten wat hij niet verdiend. Ik ben geen ÖVP erdus daarom is het niet dat ik hem het voordeel van de twijfel geef. Ik weet zeker er gaat nog veel meer boven tafel komen.
Ik had gehoopt dat ik me beter zou gaan voelen dan ik vanmorgen opstond maar ik ben brak van de pijn in mijn schouder en nek.
Vanavond zou ik meegaan naar de Tupperwareparty van Barbara de vriendin van Ingrid. Maar ik denk dat ik thuis blijf.
Met Jan samen gegeten en dan even snel boodchapjes gedaan want de melk moest dringend aangevuld worden. Ondertussen heb ik hoofdpijn gekregen maar dat komt gewoon van de spanningen in mijn nek en schouder.
Ik ben inderdaad niet mee gegaan . Later kwam Jannick met de kinders koffie drinken dan is hij gegaan want hij moest de kinderen bedklaar en in bed gaan leggen. Ik word nog steeds niet vrolijk van het weer en ik ga er vroeg in.
Het is ongelooflijk maar het ongeluk van gisteren in Schladming was op de brug tussen af en oprit Ramsau en zeg maar de oprit vanaf de Spar. Een inhaalmanouvre , voor wie het daar kent weet dat dat een actie is die niet normaal is. Bij het invoegen heeft hij schijnbaar nog de bus geraakt en dan de tegemoedkomende auto. De auto was gewonnen je kan nog net een stukje lezen (Ti)eber die heeft een poos gestaan bij Tieber.Geen ide of het de tegemoedkomende auto is of de veroorzaker. Die heeft niet veel geluk gebracht. Dan staan er direct allemaal lelijke reacties op internet omdat het om een Flixbus gaat. Die chauffeur heeft er geen enkel schuld aan.

Vreselijk, hoe mensen kunnen reageren...

Annemarieke 2019-05-21 22:30:34

Volgens de berichten wordt er richting Zwitserland/Oostenrijk de komende dagen heel veel sneeuw verwacht.......hoop voor jullie dat het niet jullie kant op komt