Begin van de lente .

Vanmorgen wakker van de wekker zeer onrustig geslapen. Theresa werd ook gelijk wakker dus Oma haar ontbijt gemaakt en haar kleren klaar gelegd. Tegen 8 was ze overal mee klaar nog even tandenpoetsen en haren kammen en ze kon met Opa op weg naar de Kiga. Het lijkt erop dat het vandaag mooier wordt wat het weer betreft dan de afgelopen dagen. We hadden nog altijd minus 4 vannacht. Maar om 9 uur nog wel dichtgetrokken lucht met ietsje blauw ertussen. Nu eerst aan de koffie .
Eind van de morgen zijn Jan en ik op ons gemak gaan wandelen, eerst naar de brillenwinkel onze oude brillen inleveren. Ik had er 3 en Jan eentje die hoef je niet weg te gooien maar zamelen ze in .Ik geloof voor projecten in Afrika. Dan naar de grote Caritas een dvd box van Yakari gevonden nog helemaal nieuw en ingepakt voor 1 euro. Weggelegd er komt wel een dag dat ik het kan gebruiken.
Dan naar de Kiga gewandeld met een tussenstop bij de kerk omdat ik moest plassen. Theresa opgehaald en samen naar huis gewandeld.
Middageten gemaakt en met zijn drietjes gegeten. Daarna ging ze eerst met haar tablet spelen en belde Mama voor haar. Nu zit ze een dvd te kijken. Straks nog wat Squla .
De was van Ingrid gedaan en mijn eigen was , alles gedroogd. Restafval verzameld beneden en boven want morgen restafvalbak.
Het is helaas geen aangename dag geworden hoogstens 14 graden maar het was koud ook door de wind. Ondertussen toch weer zwarte wolken. En dat met het begin van de lente vandaag.
Eind van de middag kwam Jannick thuis even met Theresa geknuffeld en dan douchen en ik denk daarna naar bed.
Wij hebben avondbrood gedaan en zo Theresa bedklaar maken dan is er voor ons ook de Ruhe.