Ingrid samen met Sabrina thuis gekomen

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Samstag 3.Dezember
Zo dat was een ruim bed vannacht zonder Theresa en ook al ligt ze heel zoet tussen ons in ergens in je achterhoofd slaap je er toch mee dat ze er ligt. Maar ik geloof niet dat zij slaapt met het gevoel ik lig tussen Oma en Opa.
En we konden gewoon ons eigen ochtend rituaal ook al was ze al vroeg gekomen samen met Papa die koffie wilde.
Gisteravond had Ingrid al een berichtje gestuurd dat het met Sabrina heel goed ging en de medicijnen al aansloegen.
Vanmorgen nog steeds dus goede hoop dat ze naar huis zouden kunnen gaan.
Jannick nam in iedere geval Theresa mee want hij moest wat dingen kopen in Liezen en als hij dan bericht zou krijgen zou hij ze gaan halen. Wij gingen naar Bad Mitterndorf om de kerstkoekjes te gaan halen. Was even zoeken maar gevraagd en gevonden. Annemarie en Anneke waren daar dus ook even kleppen. Ondertussen van Jannick gehoord dat ze in ieder geval vandaag naar huis mochten dus wij zijn terug gegaan en nog even snel wat bij de Unimarkt bij ons gehaald . Thuis de houtkachel bij hen aangemaakt zodat het wat warmer in huis zou worden en om 16 uur gaat de cv weer aan. Ze kwamen ergens na vieren thuis. En ik heb Sabrina al weer vast gehouden en ze ziet er net zo uit als Theresa na haar geboorte alleen wat groter.
De komende maanden blijft ze op medicijnen wordt ze groter en het is te weinig dan bemerk je dat, blijft het zoals nu kan ze gaan afbouwen en is het hopelijk weg is het dan niet weg dan heeft ze epileptie. Dus voor nu genieten en gewoon afwachten.
Jannick is nu naar zijn Weihnachtsfeier , ik geloof van het RK. Theresa zit in onze slappkamer tv te kijken en wij hebben net restanten als avondeten weg gewerkt.
Jan voelt zich heel erg moe en zit steeds te duffen en eerlijk ik ben ook erg moe. Het was zo´n hectische week , zo veel spanning, zo veel schrik, zo veel ongerustheid en wat een blije tijd had moeten zijn was het voor ons allemaal niet. Ook nu komt de rose wolk nog niet terug .

Fijn dat ze thuis zijn! Nu kunnen jullie allemaal langzaam aan gaan genieten. Rustig aan, die spanning neemt veel energie. XXX