Heerlijk eten bij Landhaus Georg

Sonntag 12.Juni
Vatertag
De dag begon eigenlijk erg mooi dan regen en dat ging wisselend de dag door. Het werd 21 graden en de zon tussendoor was heerlijk. Dat was vele malen beter dan ze voorspeld hadden.
Dominiek kwam om 10 uur en Theresa was er al vroeg en heeft eerst een poos bij ons in bed tv gekeken. Ook ontbijten deed ze bij ons. Dan naar beneden want ze wilde aankleden maar kwam weer snel terug en helemaal happy dat Dominiek er weer was. Dominiek happy dat Theresa er weer was. Ingrid en Jannick hadden ons uitgenodigd om bij Landhaus Skt Georg te gaan eten. Dus met 2 autos er heen want de buien waren af en toe niet te pruimen. Zo lekker gegeten, Jan en ik hadden een Mixgril, Jannick Hirzgulash in chocoladesaus en hij had een citroengras/chilisuppe vooraf. Dat was lachen want ik mocht proeven en nam een lepel het was heerlijk maar daarna toch wel erg pittig. Jannick de volgende hap en toen bleek dat hij een kleine chilipeper bijna op had en die was heet en waarschijnlijk omdat ik de lepel erboven had want verder was het een zeer aangename soep. OP het feit na dat we de chili niet gezien hadden. Ingrid had Forel. De kinderen fritatensuppe.
Jannick wees op de oogjes van de forel en daarbij denken we altijd aan Albert Cool die ze aan zijn vork prikte en zei hm lekker een delicatesse. Was bij een Rottemeren reisje naar we gruwelden ervan en nog vele anderen ook aan tafel maar hij at ze met smaak.
Dominiek wilde daarna niets en viel gewoon aan tafel in slaap en werd pas wakker toen we aan het toetje gingen. Dan hebben we ijs gegeten. De fotos zijn niet zo goed alles geprobeerd wel flitsen niet flitsen maar de lichtval bleef raar.
Na het eten naar huis, Theresa beneden thuis en Dominiek een poos slapen.
Daarna buiten in de tuin spelen voelde ik me niet lekker op de trap werd zwart voor de ogen kon met 1 hand nog Jans broek grijpen en hij mij maar heb erg flink mijn geopereerde hand bezeerd. Ben al een paar dagen niet helemaal fit, kriebel hoestje en hoofdpijn.Half 7 werd Dominiek gehaald en bracht Jan Theresa naar beneden dus RUHE.
Hoooooo het is nu kwart over 7 en het slechte weer gaat loos veel wind erg donkere wolken en het hoost. Lekker binnen, lekker warm, koppie latte onder handbereik. We doen de gordijnen dicht en weten van niks.