Weer eens een koele zondag

Vanmorgen om half 6 wakker, toch blijven liggen ergens rondom half 7 Netflix gaan kijken. Ik volg op dit moment 2The break" . Ik kan op nlziet op dit moment geen serie vinden die we willen volgen, We zijn klaar met Flikken Maastricht alle 15 series die er op staan. Ik ging ook de katten eten geven en wat raar Fiep kwam niet. Geroepen en gezocht en ach arme is hij de hele nacht buiten geweest, zonder iets lekker warm en zacht om op te slapen en het was nog slecht weer ook. Wij waren gisteren al zeer vroeg in bed want Jannick belde mij wakker om half 10 of wij de konijnen wilden opbergen dus hem gezegd dat we er al in waren.
Dan opgestaan en mijn bed afgehaald. Douchen en aankleden en de wasmachine aangezet. Dan ontbijt gemaakt en eitjes erbij gebakken. Ondertussen half 10 en van Jan nog weinig gezien. Zijn ontbijt staat klaar en ik geloof dat hij nu aan het douchen is.
Buiten donker en somber met regen en wind.
De was gedroogd en nog een was gedaan , middageten maken lekker varkenshaas mez pepersaus,frites en een salade. Samen met Jan eten en we wilden net beginnen toen er een droevige Meli kwam. Gevraagd of het erg was als we even aten en ze kon er bij komen zitten. Later een droevige Jannick die nam een kop koffie en ging weer. Dan kwam er bij navragen bij Meli uit dat ze de pesterijen niet meer aan kan en er over denkt om weer bij haar vader te gaan wonen. Ingrid heeft aangekondigd dat de kinderen vanaf september alleen nog een weekend komen als ze moet werken. Ik heb Meli gezegd dat het zo vaart niet lopen kan want Jannick heeft nog altijd zorgrecht. Dat ze veel roept en weinig waar maakt en als ze gaat Jannick zich zeker niet meer kan inhouden, Ik hoop dat de bui weer even zakt en haar ook gezegd dat wij haar graag hier hebben. We hebben vandaag weer een miereninvasie dus flink spuiten met het azijn water. Dan kunnen we ze makkelijk dood maken.
De rest van de middag met Netflix doorgebracht. Avondeten en lekker aardbeien gegeten.