Heerlijke zonnige en warme dag dus genieten

Slovenië, Čatež ob Savi

Gisteravond hadden we Theresa in bed gelegd en zaten zelf even hoorden we Theresa en gaan kijken. Ze had kaka in de broek gedaan. Nou hadden we nog geluk ook want ze slaapt anders in een nachthemdje en haar onderbroekje . Dat laatste stelt niet veel voor dus het zat in de joggingbroek die we haar er onder aangetrokken omdat het die avond wat fris was. Anders hadden we dus het hele bed af kunnen halen en geen extra spullen bij ons. Dus haar uitgepeld en gewassen en ze moest nog meer dus met Opa naar de toilet waar ze de rest deed. Onderweg had ze aan Jan verteld ja Opa ik heb een poepi gelaten en toen was daar mijn kaka. We hebben er smakelijk om gelachen en plagen haar steeds met geen poepi laten he.
Vannacht was ze ineens aan het huilen, ik ga kijken Oma ik ben mijn kussen kwijt en mijn Shaun. Dus gelijk gevraagd of ze ook moest plassen want ik had het zo koud gekregen dat ik ook moest. Samen naar de toilet en daarna lekker bij Opa samen in bed gekropen lekker warm. Gelukkig was het daarna pas om 8 uur wakker worden.
We konden al gelijk buiten zo lekker warm was het al, Theresa gelijk in haar badpak en ze wilde gelijk buiten zwemmen maar dat wilden we niet wel in de middag naar het binnenbad. Eerst nog wat inkopen gaan doen en oa nog een badpak voor Theresa gekocht, ze wilde eigenlijk een Anna en Elsa maar die was er niet meer in haar maat er was wel een tankini maar in het broekje verzoop ze. Nu heeft ze een schattig tweety badpak met rokje. In de uitverkoop voor 3 euro. En blij dat ze is moest gelijk aan naar het zwembad. Het kinderbadje wil ze niet in want daar kan ze niets. In het golfslagbad zwemt ze tegen de golven in of laat zich in de branding lekker heen en weer drijven. Dan wilde ze toch weer op de glijbaan waar het gisteren niet helemaal goed ging en nu weet ze als ze haar armen strekt als ze in het water valt dat ze blijft drijven ipv koppie onder. Ze leert snel en is helemaal water gek. Zegt ze ineens kijk oPa en Oma ik kan ook duiken en dan doet ze haar wangen opblazen haar hand voor haar neus en met de andere voor haar ogen duikt onder water en zwemt een slag of 3 en komt weer boven. Ik ben zo trots op haar. Ze kijkt naar de andere kinderen en wil alles wat ze hen ziet doen kan ik ook Opa Oma. Ik had last van ouderdomsvergeetachtigheid. Eerst vergeet ik mijn waterslippers maar daar had ik een excuus voor de mensen hadden onze stoelen verplaatst en ze stonden er nog ergens onder en ik kwam er achter voor ik onder de douche ging. Dan bij de tent natte spullen ophangen en tja mijn badpak hing nog in het kleedhokje dus weer terug gegaan. Verder gaat het goed met me. Hoewel ik Nance nog van harte moet feliciteren en die was gisteren jarig . Dus lieve Nance en Els van harte .
Viel Theresa zo maar ineens vlak voor de tent en er lagen kleine steenjes brullen een kapotte hand en knie. Dus uitgewassen, zalf erop en heel veel troost bieden (de snoepjes daarna hielpen).
Ik heb geen honger Oma maar ze at een kipvleesstokje, een bakkie komkommer en een stuk ananas. Nou fijn dat je geen honger had. Dan hebben we haar bed op de grond gemaakt, matras dan een dikke dubbele dekbed dan een laken en haar kussen en de rest erover heen, Nu kan er niets uit bed vallen En ze kon zo een dvd tje kijken. Daarna was het bedtijd en ging het muziekje aan en omdat ze daarna niet sliep mocht het muziekje nog een keer aan maar Oma was wel boos op haar want ze had alle schone spullen en netjes opgevouwen kleding uit haar tas gehaald. Dus morgen weer wat te doen maar ze hield triomfantelijk haar Roan shirtje van een eerdere vakantie omhoog. Oke dan die mag je morgen aan maar de rest laat je nu liggen.
Tja we weten wel dat ze mee is maar toen we vanmiddag een grote groep bejaarden zagen zitten en hangen aan de rand van het bad en velen zeker niet ouder dan ons en wij daar met haar aan het spetteren en lachen waren dan zijn wij nog niet echt bejaard. Zo veel te genieten nog .