Ons kleine jongetje gaat trouwen

Ons kleine jongetje gaat trouwen.

Montag 1.Juni
Een mooie zonnige dag maar in de loop van de dag wel steeds meer bewolking.
Jan is aan het voorbalkon bezig om een dichte afrastering te maken van hout ipv het zeil wat er hing. Dat is wat steviger en zekerder voor de vriezer die er staat, nu hebben we toch soms sneeuw of regen binnen het balkon.
Jannick is vrij en vertoeft hier met Theresa en we hebben gezamelijk gegeten , stamppot Rucola met spekjes en gehaktballen met de laatste Hollandse tuinkruiden en jus voor stamppot.
Jan moet zo weer werken en misschien ga ik straks nog met Jannick boodschappen doe
n in schladming.
Het is vandaag een heel bijzondere dag en het brengt wel onze plannen in de war. Maar dat hebben we er wel voor over.

3 juni 2015 15:52 | Door: Annemarieke Nicolette en Jan, gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van Jannick en Ingrid!!! Leuk hoor! Wij zijn hier aan het aftellen totdat we weer naar Grobming kunnen. En dan hard aan het werk. ;-) We zien elkaar dan vast nog wel. Mocht je nog iets nodig hebben hiervandaan dan moet je het me maar even laten weten. Liefs, Annemarieke

molenaar.ruesink 2015-08-16 07:39:57

9 juni 2015 15:02 | Door: Jeannette Eén gesprekje met de pastoor en alles is o.k., toch ? Je hoeft niet katholiek te zijn of te worden...