Wisselend weer

Freitag 17.Juni
Het leek een mooie dag te worden en het was lekker maar om 10 uur hadden we nog maar 16 graden en donker en somber en super veel wind. Jan heeft de laatste tegels op de vloer in de badkamer moet nog wel gevoegd worden. Maar ik ben tevreden met wat hij er van gebrauwen heeft. Dan middageten dat werden maar broodjes met eieren met spek. Vanavond gaan we een hapje en een drankje doen bij de vader van Annemarieke en zijn vrouw.
Jan na het eten douchen want omdat hij een smal randje had weg geslepen met de flex zag hij er niet uit. Ingrid en Theresa gingen naar de Sölk. Theresa gaat dan met Lena spelen.
Ik hoop dat het morgen een beetje mooi weer is, dan trouwen Maria en Wilfried.
Ze trouwen in de Kleinsölk in de Kirche en feest in Mitterberg in Häusl im Wald. Ingrid en Jannick gaan naar het feest .
In Pruggern is het morgen feest bij de brandweer en dan is er ook daar weer een Leistungsbewerb. Dan gaan Jannick en zijn kameraden op voor brons. Ze hadden in St Martin voor spek en bonen meegedaan om te kijken hoe het ging .Het was voor hen de eerste wedstrijd als team. Ondanks dat ze laatste waren geworden was het punten aantal dat ze behaald worden genoeg geweest om brons te halen. Ze hopen uiteraard morgen beter te doen en ze zullen de fouten niet meer maken die ze in St Martin nog wel gemaakt hebben door dat ze niet wisten dat iets niet mocht en zo.
Ik wil gaan kijken met de kinderen want morgen is Dominiek er ook weer. Ingrid weet nog niet of ze mee gaat. Jan gaat in die tussentijd werken na ons afgezet te hebben. Zo is hij vandaag vrij .
Dan was het in de middag een opleving wat de temperatuur aan ging met een minimaal zonnestraaltje maar al snel weer donker en somber en dan koelt het ook weer af.
Vandaag extreem last van kriebelhoest, tranende ogen en loopneus. Lijkt erop dat er iets in de lucht zit.
Eigenlijk is het weekend voor ons al begonnen.
Voor straf over de ontevredenheid met het weer kregen we op onze wandeling de hele weg felle zon en omdat het heel langzaam op loopt was dat dus heet. Onderweg allemaal old timers en allemaal Engels kwamen ons voorbij.
We zate eerst lekker buiten maar dan kwam er onweer en zijn we naar binnen gegaan. Een leuke en gezellige avond met Hetty en Hans. We wilden ons laten ophalen door Jannick maar we hadden totaal geen bereik. Op zijn berichtje hadden wij antwoord gegeven nu maar dan kregen we te zien geen bereik. Naar buiten met verschillende telefoons geprobeerd te bellen geen bereik. Hans bracht ons weg en toen bleek Jannick ons toch te zijn gaan halen . Dus die belde welk huis en wij wij staan thuis voor de deur. Ach ja mag de pret niet drukken.

erg he een zomer zonder zon de gemeente gaat nu pas zomerplantjes op de rotondes zetten de voorjaarsviooltjes waren in 3 maanden tijd nog niet eens ontloken. wens je vanaf nu veel zon. of wij het dan ook hebben weet ik niet. misschien gaan we dan ook weer klagen dat het te heet is. groetjes uit kufstein