SNEEUWWWWWWWWWWWWWWWWWWSTORMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Werd vannacht wakker door een harde klap geen idee wat het was maar we hebben wind met orkaankracht.
Dan pas wakker geworden om half 9 en weer van iets en opnieuw geen idee van wat. Samen met Jan ontbijttv in bed gekeken en pas om half 10 opgestaan. Het sneeuwt enorm en het waait nog steeds enorm. Als het zo blijft sneeuwen kunnen we nog wat verwachten.
Vandaag eerst de kerstboom leeg gehaald en alles opbergen. Mijn raamverlichting laat ik nog vind ik wel gezellig en er staan nog wat kerstdingen waar batterijen in zitten als de batterijen leeg zijn worden die ook opgeborgen. Sabrina vindt het geweldig dus als zij komt mag het om de beurt aan. Muziekjes en lichtjes.
Onze familie wordt weer groter Toon de zoon van mijn broer John wordt opnieuw vader en Dinand wordt grote broer.
Pascal een vriend van ons heeft zijn vriendin Yasmin ten huwelijk gevraagd en ze zei jaaaaa dus nu verloofd-
Rosanne en Maarten vrienden krijgen hun 3e kindje. En ik zag nu pas dat ze zich 24 oktober verloofd hebben. Wat een leuke dingen allemaal.
Diane wordt opnieuw Oma van Remco en Jamilla en al snel ik geloof februari.
Een goed begin in het nieuwe jaar met al deze grote dingen.

Allereerst allemaal een heel gezond en goed 2019 gewenst , en ook zo leuk te horen dat Toon er opnieuw straks vader wordt, ik denk nog vaak aan John, en nog kan ik het niet vatten dat hij er niet meer is, wat zou hij trots zijn geweest, hier is het zo´n 6 oC. , en echt motterig weer,we waren met oud en nieuw bij Scarlett en Delano in hun flatje toen je belde, dat was er een mooie verrassing. Wees voorzichtig straks met het weer,en de sneeuw bij jullie, veel liefs XXX