Mooie en warme weer is gekomen.

Vandaag wakker voor de wekker even blijven liggen en dan eruit. Ik houd niet van haasten dus ik neem de tijd. Jan wakker gemaakt en gezegd dat hij kan gaan douchen. Ik doe dat pas als ik terug kom.Het ziet er naar uit dat het warme weer ons ook heeft bereikt. Strak blauwe lucht , geen wind. Jan brengt mij straks weg naar Christine.
Dat was even zweten en daarna samen met Christine koffie gedronken. Dan Jan gebeld en gezegd dat hij bij de brandweer eraf moest gaan dan ben ik gaan wandelen . Dat was ook warm want je loopt langzaam aan naar boven. Thuisgekomen gaan douchen en omkleden. Dan even zitten met een groot glas water. Het is 29 graden nu bij ons.
Dan middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan was het al 2 uur geweest en verder niet heel veel gedaan. Om 18 uur kwamen de kinderen . Ze hadden geen avondeten gegeten en zowel beneden als bij ons was al gegeten. Meli heeft nog wat kaiserschmarren voor ze gemaakt. Dan moeten ze morgen na het dagje uit gelijk naar huis.
Ik heb Theresa gevraagd wie er bij Belana thuis was na haar Zeugnis uitrijking. Nou niemand dus van half 10 tot half 1 waren die 2 alleen thuis en dan kwam de vader van Belana thuis. Ik weet als Belana wat uitvreet dat ze dan zeker de schuld aan Theresa geeft. Theresa wordt onder druk gezet door In grid dat ze niet mag zeggen als ze alleen thuis is of alleen ergens is. Ze vertelde ook dat Sabrina met haar speelgoed mag spelen en er dan mee gooit en dat zij niet met speelgoed van Sabrina mag. Dat alleen wat Sabrina wil wordt gedaan en niet als zij iets wil. Ze mogen dus niet mee op vakantie als Jannick niet mee gaat. Ook mogen ze niet met Jan meerijden. Het wordt steeds erger. Ik vind het vooral voor Theresa zo erg. Ze wordt onder druk gezet dat ze niet mag vragen om bij ons te zijn en ga maar door. Ze heeft telefoonnummers van ons en van Jannick maar ook van Mark en van Jessi. Ze kan bellen als er iets is en ze kan bellen als ze alleen is want dan kunnen we iets doen.
Ze had haar Zeugnis niet bij zich vond Ingrid niet nodig. Jannick heeft het dus niet eens gezien. Wat is leuker na een jaar school om die te laten zien.
Ja wat kunnen wij doen? Niets niets en nog eens niets.