Allerseelen

Vannacht om half 3 wakker geworden omdat Jan zo ziek was, hij lag te schudden en had het koud en moest overgeven. Nadat hij leeg was toch weer gaan slapen en hij zegt dat hij nu niets heeft. Maar doorgronden kan ik hem niet met dit soort dingen.
Eerst maar douchen en gelijk de toilet en alles schoongemaakt want er was wel her en der wat terecht gekomen. De rust is enorm in huis. Jannick was schijnbaar al heel vroeg weg naar zijn cursus. Nog geen idee of Ingrid vandaag of morgen thuis komt.
Bedden afgehaald, wasmachine aan, droger aan, vaatwasser gevuld aan, eten gemaakt en samen met Jan gegeten. Ik had om 3 uur afgesproken maar dat werd vervroegd naar 2 uur aan de Putterersee in Aigen om iets op te halen en daarna naar Donnersbachwald gereden om de grote pan van Danuta terug te brengen. Onderweg zat er een Nederlandse auto achter ons en ik zei al dat lijkt de auto van Marianne een vriendin van Danuta. En inderdaad we reden achter elkaar het erf op. Was Danuta met haar smane boodschappen doen in Liezen. Koffie gedronken en weer terug en om half 5 thuis. Ingrid was met de kinders thuisgekomen maar Jannick nog tot 19 uur scholing.
Ik vraag me af of Jannick de scholing tot het einde brengt want nu half 6 en de sirenen gaan. De cursus is bij de brandweer Gröbming dus ter plaatse.