Drukke dag.

Vanmorgen wakker voor de wekker en een rondje ontbijt tv. Ik kon vanmorgen niet echt op gang komen maar heb mezelf er toe gedwongen om naar de sportschool te gaan. Ik heb braaf mijn training gedaan en dat voelt dan wel weer goed. Het is opnieuw een mooie warme nazomerse dag.
Thuisgekomen eerst een kop koffie want die had ik nog niet gehad. Het is zo ongelooflijk blauwe lucht en gewoon genieten.
Dan telefonisch overleg met Jannick gehad. We maken er een ontbijtfeest van. Dan wat later koffie met taart en dan kan ze om 12 met Jannick naar Liezen voor het feestje van de vriendin. Dus Jan en ik hop in de auto naar Stainach om een taart te scoren en feestartikelen. Slingers hadden we op de zolder. De taart lukte en gelijk nog wat dingen voor mezelf meegenomen. Dan naar de Tedi waar ik placemats, bordjes, servetten en kaarsjes voor op de taart en een kroon scoorde. Dan weer naar huis en alles opgeborgen. Er stonden 3 grote dozen bij ons voor de deur dus even nagevraagd aan Jannick wat we daar mee moeten. Die mogen op de zolder dat zijn de kleding van Sabrina die ze niet meer aan kan. Zo hard is ze gegroeid. De quische Lorraine in de oven en de kippensoep staat te trekken. Beetje laat half 2 met eten maar dat kwam zo uit. Dan ben ik een bananenbrood gaan maken voor het ontbijt morgenochtend. De vaatwasser gevuld en aangezet want je maakt wel rommel. Alle viooltjes die ik gekocht had in de bakken gezet. Gelijk alle planten van water voorzien buiten. Ik zag dat Jannick het gras vanmorgen al had gemaaid. Dus alles staat overal weer tiptop erbij. Meli werkt vandaag in het ziekenhuis. Jannick is ook begin middag naar zijn werk gegaan. Dus erg rustig nu. Ik denk dat ik maar even blijf zitten tot Sabrina om half 5 komt. Dan heeft Ingrid ook Theresa bij de taekwondo afgezet. Dan moeten we haar daar om 18 uur weer oppikken. Meli en Jannick zijn beide niet op tijd thuis om de kinderen naar bed te doen dus doen wij dat. Daarna gaan we hier los met de keuken versieren met de slingers en de tafel feestelijk te dekken. Dan is het voor ons ook eindelijk Feierabend.
Om half 5 was Sabrina er en die ging zoet spelen. Dan moesten we om kwart voor 6 weg om Theresa op te halen en zoals meestal had Reza geen haast. Dus Theresa moest snel spullen pakken niet omkleden maar hop de auto in. Dan naar de Spar om mijn broodpakketten op te halen en naar de Unimarkt voor het groente pakket. Dan waren we 10 voor 7 thuis. Dan avond boterham eten en zie daar was Jannick al thuis. Hij moest wel vroeg klaar zijn want anders kan hij zijn 45 uu-r rust niet aanhouden. Dus kinderen helemaal blij. Ze waren nog blijer toen Meli thuis kwam en daarna was het echt tijd om naar bneeden te gaan. Dan ben ik met Jan alvast de keuken versieren. De tafel met alle pretartikelen gedekt. Morgenochtend dan het eten en drinken nog erop.
Ik kan tevreden zijn.
Nog voor Diane , Theresa heeft de kaart gekregen. Althans die krijgt ze morgenochtend.

Heel veel plezier samen morgenochtend met het vieren van Theresa haar verjaardag, geniet van elkaar en van de zon die morgen schijnt

Christina 2023-09-30 02:27:08

Wat ziet dat er feestelijk uit!