Zondag

Gisteravond bij de tv in slaap gevallen en vanmorgen om half 9 wakker. Dan wat Amazon kijken en ik had ontbijt voor Jan en mij gemaakt. Dan kwam Jannick voorbij. Dus opgestaan en samen koffie gedronken. (met gevulde speculaas) Meli is aan de arbeid. Jannick zei dat hij al vanaf 7 uur aan de was bezig was. Het bed afgehaald en ook de matrasbeschermers. Hij zweet altijd extreem dus regelmatig alles van het bed wassen. Hij had nog was van dat Sabrina per ongeluk in bed had geplast , zijn werkkleding en nog het een en ander dus hij is wel even bezig. Hij wordt nog een brave huisvader. Meli was werken.
Ik snapte niet waar Jan bleef maar die bleek nog in bed te zijn. Maar ik moest ook het bed afhalen dus hij moest eruit. Het is niet vroeg met half 11. Mijn eerste was staat ook aan. Het eerste wat ik heb gedaan was de kachel aanmaken. Buiten is het dikke nevel en binnen is het koud.
We hebben een rustige dag gehouden al heb ik wel alle wassen weggewassen en gedroogd. Het waren er toch 4 . Het bed weer opgemaakt en verder niet heel veel gedaan. In de middag was de nevel toch opgetrokken en werd het zonnig. Echt herfstweer.
Ik hoorde van Jannick dat Theresa hem een bericht had gestuurd dat ze problemen met Mama had. Die had haar aangeschreeuwd en gezegd dat Theresa haar hele dag verpest. Maar hij kon geen contact maken want haar telefoon was afgesloten. Later bleek dat ze ook naar Meli had geschreven .Dan is het echt heftig want anders schrijft ze dat niet. Ze is tegenwoordig moeilijk bereikbaar omdat ze schijnbaar haar telefoon moet uitzetten.
In de avond waren we er helemaal klaar voor, de F1. Ik was in bed gegaan en Jan bleef in de huiskamer. Wat een race zooooooooooooo spannend. En wat een held is Max, een race waarin hij bewijst de echte wereldkampioen te zijn. Daarna kon ik niet slapen. Licht aan licht uit tv aan en tv uit en dan toch in slaap gevallen.

Als het goed is viert Jula vandaag haar 9e verjaardag. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag.