Een beetje rommelige dag

Normale tijd wakker en een beetje ontbijt tv want wel een beetje lui. Gisteravond de finale van de Masked Singer gekeken. De winnaar was inderdaad de Astronaut en daar zat inderdaad Max Mutzke in maar zelf vond ik toch de Engel een enorme verrassing Bülent Ceylan stak daar in en wat kan hij zingen. Hij is Kabarettist maar wat hij daar gepresteerd heeft ongelooflijk goed. In het Monster zat de Box Weltmeisterin Susi Kentikian Er komt volgend jaar een 2. Staffel dus dan ga ik zeker weer kijken. Zelfs Jan was zo laat nog wakker want het was best spannend.
Het is 18 graden buiten , zeer zwaar bewolkt maar nu nog droog dus we wachten maar af wat de dag gaat brengen.
Ik had gisteren contact met het bedrijf die voor mijn wasmachine zou komen en die stelde als de wasmachine niet kapot is moet u het zelf betalen dus afgezegd want de wasmachine is niet kapot maar brengt niet die Leistung die je mag verwachten bij 1400 touren.Dus ik moet nogmaals terug naar de Mediamarkt. Die hebben hen ingehuurd en niet ik
Ingrid kwam koffie drinken en Theresa bleef. Ik moest even snel aardappelen kopen en dan eten maken. Theresa schoof bij ons aan. Om 3 ging Theresa en tegen 4 kwam Sabrina. Ingrid ging met Theresa naar de karateles.
In de middag gingen de alarmen ergens brandmelder alarm en het was gelukkig niets. Maar ondertussen regende het zo hard dat in de regio overal de brandweer er op af moest om kelders te pompen.
Jannick kwam thuis en die kwam even knuffelen met Sabrina en koffie drinken. Dan ging hij douchen en kwam Ingrid Sabrina halen. Af en toe is het echt een doorgangshuis. Sabrina is een zielig vogeltje en mijn hart bloedt als ik haar zo zie. Ze kan niet veel meer en is erg moe.
Ondertussen had ik met het ziekenhuis getelefoneerd om te vragen hoe de plannen zijn. Jan wordt maandag opgenomen, dinsdag de onderzoeken en bij geen problemen woensdag in de middag weer vrij gelaten. Ingrid brengt maandag en haalt woensdag hem weer op.
Morgen gaat Ingrid naar de andere kant van de berg, ze heeft bij allerlei mensen iets te brengen en wil nu in een keer van alles af en bij allen kan ze morgen terecht. Theresa en Sabrina zijn theoretisch bij Jannick thuis maar hij heeft Bereitschaft van zijn werk. Dus hebben wij ook Bereitschaft. Morgen is er Kirtag bij ons dus we zijn in ieder geval op pad met de kinderen.
Een vakantiefoto gescoord van mijn oudste zoon Randy met Laura en Björn. Ik vond Björn altijd op Laura lijken maar nu hij tiener is gaat hij steeds meer op Randy lijken. Ze zitten heerlijk op Mallorca en vast beter weer dan wij op dit moment.

Jan sterkte maandag en dinsdag in het ziekenhuis, doe je best daar, dan kan je woensdag weer naar huis, liefs en groetjes van ons allemaal

Christina 2019-08-03 02:49:38

Ik wens Jan veel sterkte in het ziekenhuis. Hoop dat hij idd woensdag weer naar huis mag.