Toch een rustige relaxte maandag

Oostenrijk, Liezen

Een beetje rare nacht , vrij snel in slaap gevallen maar om half 2 wakker en zeer lang wakker gebleven. Dan toch in slaap gevallen en om half 8 weer wakker . Opgestaan en gaan douchen en dan Jan eruit gerukt. Hij wist dat hij om 8 uur moest opstaan want hij had een afspraak om 10 uur in Liezen voor een Ct Angio. Om 9 uur op pad en we waren netjes op tijd. We hadden de auto in de Eli gezet waar het ondanks de winkelsluiting best druk was. Maar er zit een apotheek, een brillenzaak, een shoarma , brood, Trafik en een Billa die in ieder geval wel open zijn.We waren er al vanuit gegaan dat de garage van de Arcade dicht zou zijn. Bij het Röntgeninstituut kan je slecht parkeren en we hadden niet echt tijd over om te zoeken. Nadat hij klaar was terug gelopen en eerst naar de Lidl inkopen gedaan al was groente armoe troef. Het was er zeer druk. Dan terug naar de Eli waar ik kebab voor ons gekocht heb. Het is er lekker niet duur en heel veel verse groente. We waren iets van kwart over 12 weer thuis en gelijk eten. Daarna de boodschappen opgeruimd. Nu een beetje opruimen , ik had de vaatwasser aangezet voor we weggingen dus die kan ik uitruimen, Jan doet de kattenbakken en ik moet dringend gaan afstoffen. Zo komen we de dag wel weer door.
Erna het is inderdaad erg zwaar voor Ingrid er is altijd maar 1 gediplomeerde verpleegkundige , de andere zijn verpleeghulpen en zo. En ja als er dan ook verpleegkundige tussenuit vallen is er ook meer werk voor Ingrid. Normaal kleedt ze zich alleen om nu gaat ze ook douchen en haren wassen voor ze naar huis komt. Ze gaat om 6 uur de deur uit en komt om 9 uur in de avond weer thuis. Ze moest vandaag om 12 uur weer testen , ik neem aan weer neg. want verder niets gehoord.
Het is nu half 2 en er steekt een flinke storm op. Gelukkig zijn wij alweer thuis en hoeven er niet meer uit.
Later hoorde ik van Ingrid dat iedereen in het hele huis niet met de sneltest is getest dus nu tot woensdag wachten.

Om half 5 kwam Sabrina want Theresa ging oefenen voor de Sternsingers, ze mogen niet zingen maar ze zeggen nu rijmpjes op. Ze is zo happy dat ze mee mag doen. De kinderen mogen zich niet meer schminken , normaal zijn de gezichten gekleurd maar tja ze mogen niet meer voor een werelddeel staan.En zo wordt alles kapot gemaakt 3 wijzen uit het oosten maar ze mogen alleen Europees eruit zien tenzij je een aziaat of een donker iemand vindt. Die zijn hier op het land nauwelijks voorhanden en dan moeten ze nog katholiek zijn ook. In de tussentijd doet Ingrid wat boodschappen en pikt Theresa dan weer op.

Leuke kerstkaart van Anja en Rob gekregen, er zitten voorgesneden sneden in en als je die vouwt heb je een leuke kerstversiering.
De kerstster heeft Theresa samen met Melanie voor mij gemaakt.