Een rustige dag

Vanmorgen om half 8 wakker dat is tenminste een schappelijke tijd. Een rondje ontbijttv en voordat die klaar was ben ik er uit gegaan. Alles in het teken van het grote bal. Dat kan mijn interesse niet hebben. Kaartjes vanaf 350 Euro. Een glaasje water 13,50. Dan hoef je niet te vragen wat de rest kost. Een worstje 15 Euro en ga maar door met een loge voor 13500 Euro een highlight.
Dan alles op mijn gemak en de deur al vroeg open want het is warm. De sneeuw verdwijnt nu hard bij ons. Dan geven ze ook nog warm storm en regen op. Uit het boodschappen magazin een spitskoolschotel gemaakt. Lijkt mij erg lekker.
Dan zo snel eten want ik heb mijn eerste afspraak bij de PSN voor mijn gesprek. Een stap vooruit. Het eten was heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Het was een fijn gesprek en heb een nieuwe afspraak over 14 dagen. Ik kon ook volgende week maar dan is Jannick vrij en de kinderen zijn er.
Op mijn gemak in de zon terug gewandeld. Genieten zolang het kan.
Jannick en Ingrid hadden een gesprek op de Kiga en wat daar uit kwam is dat de ouders zelf moeten beslissen. Jannick voor de Volksschule Ingrid voor een extra jaar kiga.
Verder een rustige dag gehad. Ik bemerk dat de medicijnen al uitwerking hebben , ik ruik beter en dus smaakt het ook beter. Ook geen constante druipneus meer,