niet meer zo warm

Geen koude nacht gehad met 17 graden. Door de bewolking werd het maar een 20 graden en pas aan het eind van de middag kwam er wat meer zon door.
Eerst met Jan samen even naar de Letmaier want er moest een laderail vervangen worden en ik heb alvast 1 houtplaat gekocht die als tafeltje in de kast gemaakt wordt. Ik ben ook nog op zoek naar knoppen nu hebben alle kasten andere knoppen en het lijkt me gewoon mooi als ze allen hetzelfde zijn moeten niet te duur zijn want ik heb er minimaal 16 nodig. Vandaag bezig geweest kasten leghalen en alles door gegaan. Sommige dingen verhuisd naar een andere kast. Lijkt zinloos maar moest toch even. Al veel kinderdingen een plaats gegeven. Een lade met knutsel en tekenspullen. Een lade met puzzel en spellen en de cassetterecorder met bandjes. De meisjesboeken voor oudere meisjes op een plank. Alle tip toi gesorteerd en in de dozen gedaan samen met de tip toi boeken op een plank.
Jan heeft voor Ingrid de boxen met babykleding en dingen van de zolder gehaald. Ingrid heeft al gesorteerd en is begonnen met wassen. Ik het speelgoed bij ons gesorteerd. Een lade voor de Barbiespullen, een lade voor de babybornspullen een lade voor rotzooi van mij waar ik even geen andere plaats voor heb.
Tussen de middag kwamen Ingrid en Theresa ook eten. Ik had Käsespätzle met spekjes en een eitje gebakken.
Alles was op dus het heeft gesmaakt.
Jan weer naar zijn werk en ondertussen weer thuis. Weer een dag om gaat gewoon te snel.
Zit nu dames hockey te kijken een nervenkitzel nog steeds geen uitslag JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gewonnen. Wat een wedstrijd kon het op het laatst nauwelijks aanzien van de spanning.