Dagje het heen en weer.

Oostenrijk, Bischofshofen

Mittwoch 18.Oktober
Om 7 uur opgestaan en eerst op Sabrina gepast dan nog even snel koffie drinken met Ingrid. Dan samen met Jan op weg naar de Obi in Bischofshofen. Super mooi weer en de mist was al vroeg helemaal weg. Het is onderweg geweldig om de herfst overal te zien. Bij de Obi ons gemeld bij de receptie en met onze klantenkaart kunnen ze gelijk alles inzien. Ik had de kapotte BBQ hoes meegenomen die ik over internet gekocht had en bij het uitpakken bleek het door vele lagen heen kapot te zijn. Het leek erop of iemand een pellet met die dingen had open gemaakt en gelijk de onderliggende dingen ingesneden had. Jannick had al gebeld met de algemene klantenservice en kon het gewoon bij een Obi winkel terug brengen. Dus eerst de auto alles geregeld dan de bestelde waren betaald . We kregen een koffertje met alle dingen die een auto onderweg moet hebben verbandkoffer en de rest. Dan met de bonnen naar achter in de winkel waar we al verwelkomt werden en we naar de auto gebracht werden. Die bleek al helemaal ingeladen. Gelijk nog wat hout voor een wandje onder het speelhuis meegenomen want die planken zijn toch ook 2 meter. Nu we toch een auto hadden. We konden het gaan betalen want de medewerker had opgeschreven wat we mee wilden nemen. Wij gaan betalen en bij terugkomst was dat ook al in de auto vast gesnoerd. Super service super vriendelijke mensen. Op de terug weg na het hout betaald te hebben kwam de service medewerkster met de nieuwe BBQ hoes alles geregeld. Echt zeer net. Dan op weg naar huis met een flinke transporter. Gelukkig draait Jan daar zijn handen niet voor om. Onderweg kwamen we Jannick met een kieper tegen maar denk niet dat hij ons herkende. Thuis gekomen heeft Barbara die bij Ingrid op visite was helpen uitladen. Dan wij weer op weg terug naar Bischofshofen. Nergens problemen gehad. De transporter kostte ons inclusief alles 47 Euro.
Was ondertussen half 1 dus ook maar wat eten in het restaurant daar in het winkelcentrum. Een dagje uit van de stichting. Dan met onze eigen auto weer terug , thuis om half 3. Koffie drinken met Jan en Jan moest gaan werken. Hij zei nog hoop dat ik in Schladming stop en niet doorrij. Dat was een dagje heen en weer rijden. Maar helemaal tevreden met de inkopen. Morgen dan maar beginnen met verven en Jan moet dan de planken zagen en erop zetten. Ook heeft hij 2 beugels meegenomen om het trapje vast te zetten. Standaard geleverd het kinderspeelhuis maar we willen wel op alle fronten op zeker gaan. Dat kan je aan Jan wel overlaten. Het klim/schommel speelding kan pas in elkaar als Jannick de speciale schommelgrondpinnen heeft gekocht. Nog veel werk maar het wordt al wat.
Ingrid is vanmiddag met de kinderen naar een Arbeitskollega dus weer rustig.
Erna heeft voor mij op Marktplaats wat gekocht en in Noordwijk opgehaald verpakt en verzonden. Fijn als je zo´n zussie hebt.
Om half 3 was het bij ons op het balkon nog steeds 32 graden ongelooflijk voor de tijd van het jaar. Het schijnt dat het in ieder geval nog tot het weekend zo blijft.