Ongeluk

Oostenrijk, Bad Gastein

Ik schrijf dit heel veel later want op deze dag gebeurde voor mij een ramp. We waren deze week in Gastein en hebben gelanglaufd en gekeken bij de wedstrijden Alpine skien van Jannick. Vandaag was een wedstrijd en we stonden zonder skies gewoon op schoenen aan de piste in voetgangers gebied. Een Nederlandse jongen deelnemerr van het skien kwam op skies met extra skies op zijn nek al skiend achter ons naar onder maakte een draai en trof mij vol met zijn skies in mijn nek. En hij skiede gewoon door maar omdat ik nog tegen Jan kon zeggen die klootzak raakt mij vol met zijn skies ging Jan achter hem aan en had hem ook. Intussen ben ik onwel geworden en ook nog eens naar beneden gevallen op een berg skies. De jongen gaf het toe en zijn vader was daar bij er was een arts van de NSV.Van daar af aan weet ik niets meer ook bijna niets van de tijd erna. Ik was met een banaan naar beneden gebracht en dan met een ambulance. De fotos van ons weekje zet ik hier maar bij.

Ik kreeg toestemming om naar Nederland te vliegen, eigenlijk moest ik nog enige weken in het ziekenhuis blijven. Ik heb hoofd, nek en rugletsel. Maar omdat Randy aan zijn hersentumor geopereerd werd en ik graag daarom naar huis wilde kreeg ik toch toestemming.
Ik werd in de vroege morgen opgehaald door een ambulance die mij naar Innsbruck bracht. Daar wachtte een vliegtuig en ik kreeg veel ruimte omdat ik liggend vervoerd moest worden.
De vlucht was erg vervelend omdat ik heel erg hoofdpijn had. In Rotterdam wachtte weer een ambulance op mij die mij naar huis in Gouda bracht. Een ziekenhuis was geen optie omdat ik dan in quarantaine moest en dan kon ik niet naar Randy. Ik werd op de lijst voor revalidatie gezet.
Gelukkig is de operatie van Randy goed verlopen. Na een operatie van 20 uur hebben ze het grootste deel kunnen verwijderen.

Jannick
Ik deed voor het eerst mee aan het NK alpine skien die in Badhofgastein werden gehouden. Na 2 wedstrijden van mij kreeg mijn moeder een ernstig ongeluk.
Ik was aardig in paniek en mocht met de familie Arends mee naar Nederland. Mijn moeder lag in het ziekenhuis in Schwarzach. Ik mocht bij mijn zus en Jeroen logeren in Rotterdam . Voor mij wel fijn want dichtbij school.