De week door het midden.

Wakker om 7 van de wekker en eerst een rondje tv en dan eruit,. Het is geen goed begin van de dag om eerst een rondje tv te doen want de beelden die er worden vertoond van israel zijn verschrikkelijk. mensen die zo hele gezinnen uitroeien zijn ín mijn ogen geen mensen.
Dan mijn ontbijt gedaan en langzaam aan op weg naar de sportschool. Mijn rondje gedaan en weer naar huis wat geen straf was in het zonnetje. In de vroege morgen was het 3 graden maar als de zon door komt al snel oplopende temparaturen. Ik loop overdag in korte broek en shirtje en het is oktober en ik woon in de bergen. Het is nu een strak blauwe lucht. In onze regio is het veel te droog en veel te weinig regen gevallen.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan moest ik weg naar mijn afspraak bij de PSN. Daarna weer naar huis. Kom ik thuis geen Jan. Dus die was fietsen. Maar hij had de voordeur niet afgesloten. Nadat hij thuis kwam hem gevraagd waarom hij niet afgesloten had. Zegt hij ik dacht dat jij beneden was. Dan ben ik best boos want ik had hem gezegd dat mijn afspraak verplaatst was. Als ik weg ga zeg ik het hem. Maar hij moet altijd een ander de schuld geven.
Het was een zeer warme dag . Net zag ik de reeen weer staan met zijn viertjes. Zo dicht leven we bij de natuur.

Donderdag
Vandaag uitgeslapen, geen wekker gezet. Ik was gisteravond al erg moe en dacht ik zet geen wekker. Dan pas tegen half 9 wakker. Alle ochtenddingen gedaan en dan alsnog wat tv gekeken. Niet veel nieuws onder de zon. Was het eerst Oekraine nu is het Israel. Zo gek net alsof het in de Oekraine voorbij is.
Het was gisteren rondom Wenen 29 graden dat is nog nooit gemeten in oktober in Oostenrijk. Vandaag is het geen blauwe lucht bij ons maar helemaal dichtgetrokken. Een graad of 12 in de morgen. Het weer zou gaan omslaan en dan moet het herfst worden. Er wordt gesproken over sneeuw in de bergen. Tja het moest een keer afgelopen zijn.
De temperatuur steeg nog wat naar 15 graden. Ik ben middageten gaan maken, de medicijnen voor Jan uitzetten. Dan moet ik hem 3x vragen of hij zijn medicijnen opruimt, Dan doe ik de oven open en de stank kwam mij tegemoed. Had hij weer eten erin opgeruimd en vergeten. Hij eet niet altijd alles op en bewaart het voor wat later. Dit was werkelijk te laat.
Samen met Jan gegeten . Hij is in de middag nog gaan fietsen. Het werd nog best warm maar ergens was het ook niet lekker.
Ik wil er eigenlijk even tussen uit nog aan het bedenken wat.
Jannick belde, volgende week komen de kinderen alle doordeweeksedagen. Nu heeft Jannick te veel uren en moet hij wisselen met een collega van werk. Dan moet hij bv om 5 uur in de morgen weg naar Wenen en dan over oa Linz terug maar hij moet voor half 2 in Stainach zijn met de goederen. Hij is wel steeds in de middag thuis. Dus iemand moet voor de kinderen zorgen in de morgen en ik moet 2x naar therapie met Sabrina en haar van school halen. Is goed en middageten ook geen probleem.
Anders deed hij gewoon alles zelf in de morgen en hadden wij meer de middag en de avond.Nu dus andersom. Dat wordt nog vroeger opstaan want Theresa moet voor 7 bij de bushalte zijn.