Een lente gevoel

Vanmorgen was ik al heel vroeg wakker en ik dacht wat ontbijt tv kijken maar ben bij de tv ingesukkeld en dan stonden ineens Ingrid, Theresa en Sabrina er. Dus Sabrina bij ons in bed , kusje voor Theresa die met Ingrid naar de Kiga ging. Vandaag geen koffie maar ik ging met Jan naar de huisarts voor de bespreking van de uitslag van de internist. Jan heeft alweer een medicijn erbij voor zijn hoge bloeddruk. Ondertussen slikt hij 8 pillen per dag dus binnenkort hoef ik niet meer te koken voor hem.
Verder besproken dat het ziekenhuis geen reha aanvraag had ingediend dus de huisarts heeft er nu eentje ingevuld en alles erbij gedaan dan ga ik er morgen mee naar de Krankenkasse. We hebben de Reha aanvraag voor Gröbming gesteld want dan blijft hij in de buurt en we hebben de luxe van een grote Reha kliniek. Hij moet wel verplicht intern maar we kunnen hem wel makkelijker opzoeken of als hij vrij heeft kan hij naar huis lopen. Dan heerlijk in het zonnetje terug gewandeld en even naar de apotheek om zijn nieuwe medicament te halen.
Dan eten gemaakt en gegeten met Jan samen. In de middag hop de tuin in want er wacht veel werk. Jan heeft wat dingen veranderd aan de zandbak ondergrond en de glijbaan. Ik heb samen met Ingrid de humus gezeefd veel werk maar we hbben een aardige berg die in de tuin gebruikt kan worden. We hebben het keukentje van Theresa in haar woning gezet en toen vroeg ze ook om een bed voor haar zelf anders kan ik er niet wonen. De ruimte binnen is 1.50x1,50 maar we bedenken wel iets. De zandbak is gevuld met 8 zakken zand . Het zandspeelgoed en de tractoren en autos zitten in de speelgoedkist en ik heb een plastik afdek dek geknipt voor de zandbak. Eind van de middag alles opgeborgen. Helaas geven ze voor morgen slecht weer op maar voor het weekend super weer.
Dan heb ik van het luxe witte brood wat al wat droog was een ovenschotel gemaakt met appelmoes. Smaakte erg goed en een deel naar beneden gebracht want zo´n schotel eten we niet samen. We willen het wel maar niet zo goed voor ons.
We kruipen zo maar weer samen in bed er is al dagen niets op tv wat we willen zien en we kijken de Black List maar dat kan ook in bed dus we maken het ons gezellig.

Heeft Jan ook Cortison? Zo ja dan kan hij er niks aan doen als zijn zuiker te hoog is. Dit gaat namelijk niet samen.