Honds beroerd

Oostenrijk, Kleinsölk

Sinds gisteren alweer stralend en zonnig warm weer. Had er gisteren niet zo veel aan want ik was hondsziek. Ik was `s nachts wakker geworden omdat mijn maaginhoud eruit was gekomen en ook al in mijn luchtpijp terecht was gekomen. Ik had al een paar dagen enorme druk op mijn maag waarschijnlijk door een grote cyste. Ik heb het dus 2 uur erg benauwd gehad en daarna doodmoe door zuurstofgebrek. De hele zondag erg moe en nog wat benauwd. Dagje vasten in de hoop dat ik dan minder last zou hebben. Alleen kruidenthee gedronken. Later voelde ik de druk afnemen als een leeglopende ballon.
Ik had er ook ontzettend hoofdpijn bij en alles deed me pijn aan mijn lijf.(dat hoesten was geen pretje)
Vanmorgen weer kunnen ontbijten en ook een poos op het balkon gezeten, met 25 graden geen straf
. Dan middageten wat me ook weer smaakte. In de middag begon het heel hard te waaien en heb ik de deuren en ramen maar dicht gedaan want het loeide .
Jan naar zijn werk, Jannick nog op school, de katten voor pampus en ik even rusten. De hoofdpijn is nog niet weg.

Jannick en ik gaan waarschijnlijk de 24 e juni naar Nederland, we slapen dan 4 dagen in Arcen.
Vandaar is het niet zo ver naar de Skike wedstrijd. Want op zondag de 26e is het Benelux Skike
Kampioenschap . We blijven in Nederland ook nog voor het Nk zomerbiatlon op zondag 3 juli
.Dan gaan we waarschijnlijk op maandag pas terug rijden , want het is waarschijnlijk dat het zondag te laat klaar is. We hebben dan ook passagiers mee terug want Bianca en Nina en misschien ook Peter gaan met ons terug naar Oostenrijk. Ze blijven dan een weekje en gaan dan met de trein terug.
Jannick en ik gaan in die week ook nog een dagje naar de Zwaluwhoeve in Hierde.
De rest van de dagen zijn we waarschijnlijk in Apeldoorn. Jannick gaat nog 2 uur motorrijden in Enschede. Dat wil hij graag proberen.