Lange dag

Vandaag werd ik wakker van Ingrid om 6 die de Babyfoon bracht helaas voor ons waren beide dames gewoon om half 7 wakker. Dan bij ons in bed tv kijken en dat volgehouden tot half 10 met elkaar. Ondertussen een chococroissantje gegeten. Het is nu nog zonnig en blauwe lucht maar de sneeuw komt er weer aan. Om 10 uur allemaal klaar. Net even op google gekeken waar het feestje van Theresa is, het is in Mitterberg maar het makkelijkste is om richting Öblarn te rijden en daar bij het tankstation omhoog te rijden. Ze hangen ballonnen op dan zouden we het moeten vinden. Het adres? gewoon Berg en het nummer.
Ingrid heeft een lange werkdag , Jannick is vandaag naar de Firming van een zoon van Carmen (RK) Dus Opa en Oma zijn vandaag de verantwoordelijken voor de kinderen.
Jan heeft gisteren met Bianca getelefoneerd want Nina was van de week jarig , dan zeg ik hem je moet bellen en dan later denken we er niet meer aan. (iets met ouderdom en vergeten) Maar beter laat dan nooit. Gewoon ook veel om de oren. Het is veel regelen want maandag vertrekken Ingrid en Sabrina. Dat gaat nog wat worden want het schijnt zo te zijn dat Sabrina ook een mondmasker moet dragen . Ik zei al tegen Ingrid neem een zak en knip daar twee ogen uit om te kijken. Dan met plakband omwikkelen.
Middageten was snel klaar, soep van Ingrid restant bami voor Jan en Theresa en Theresa at het laatste stuk pepesan op. Om half 2 was het tijd om schoenen aan te trekken en alles pakken dan in de auto naar Mitterberg. We vonden het gelukkig vrij snel al waren we er eerst al aan voorbij gereden dan zei Theresa daar staat Mathias en wij oh. Dus omgedraaid en daar gestopt want we konden moeilijk erin rijden en er stonden al wat autos. Dan zijn wij terug gereden en nog even het belangrijkste artikel kopen zodat ook wij Corona proef zijn 3 pakken wc papier. We waren het vergeten en toevallig kregen we een bonboekje en de korting was bij 3 pakken dus we kunnen weer een poos vooruit. Nog een Turks Fladenbrot voor vanavond. Kinderen vinden het ook altijd gezellig , Ik heb nog restant kaas en haring in roomsaus , tomaten en geen idee wat ik nog erbij vind. Om 3 uur begon het weer heel snel te verlopen en nu waait het hard, het is donker en somber . Sabrina kijkt naar de troetelbeertjes op Telekids vindt ze erg leuk. Het internet is niet echt goed om live tv te kijken. Ik heb nu de oude laptop die stuk is op de tv aangesloten dus ze kijkt via de nlziet app. Maar het is te doen. Straks gaat Jan Theresa weer ophalen.
Oeps Jan was gelukkig op tijd weg gegaan en even na half 6 in Mitterberg, bleek het feestje tot 5 en niet tot 6 uur te zijn. Het is hier eigenlijk altijd tot 6 uur en ik had al tig keer gevraagd om de uitnodiging en Ingrid ook al een smsje gestuurd. Tja kan gebeuren. Ze had het fijn gehad en ze hadden van alles daar op de boerderij gedaan. Ingrid kwam rondom 8 thuis we gingen net Sabrina in bed leggen. Dan heeft Ingrid gegeten en is ook met Theresa naar beneden gegaan.