Weer een dag voorbij

Donnerstag 4.Mai
Vanmorgen alles op ons gemak. Had Jan gisteren zich bezig gehouden met de plinten in de slaapkamer vandaag weer met de scheidingskast.
Maar eerst zijn we naar het huis van Annemarieke gegaan om de kachel uit te maken en de was op te bergen. Haar vader komt niet dit weekend maar pas de 14. Het is in ieder geval klaar. Volgende week gaat Jan wel weer de kachel aanmaken.
Ik heb leuke fotos van ons van Facebook afgehaald en bij het Koningsfeest van de 1.Mai gezet. Er staan er een heleboel op en erg leuke indruk van de dag.
Middageten, Rietja gemaakt van Tofu en omdat ik te weinig had wat varkensvlees erbij gedaan. Maakt het ook wat steviger om te kauwen. Rijst erbij klaar.
Ingrid kwam een bakkie doen met Sabrina en Theresa is maar gelijk gebleven om nog 1x Wallace & Gromit te kijken. We gaan straks weer naar de bieb. Ik kende de film ook niet en hij is wel erg leuk. Ook haar Tarzan boek vandaag mee.
Het weer was nog steeds redelijk in de morgen wat zonniger en daarna zwaar bewolkt. Als de zon er door piepte 21 graden en zo niet 16.
Dominik komt weer vanaf 13.Mai dus dan zijn we de weekenden ook weer aardig druk.
Jan heeft ons opgehaald bij de bieb , Theresa wist goed wat ze wilde. Ze liep gelijk naar een kast en haalde Die Zenzi mit dem Wackelzahn van de plank en daarna liep ze naar de bak en kwam met het boek Feen und Elfen aan waar ook een luister cd bij zit. Helaas geen keus bij de films en ze heeft de Dvd Toys meegenomen.
Dus we kunnen weer even vooruit.
Vanavond 2 minuten stilte omdat we niet vergeten.