Het hoost en we zitten in het donker

Oostenrijk, Kleinsölk

Vrijdag 7 oktober
Het hoost en is erg mistig en winderig. Het is ook aardedonker en we hebben vandaag stroom afsluiting tussen 12 en 18 uur. Dat had beter met het mooie weer kunnen zijn want nu zit je in een donker huis, te slecht weer om naar buiten te gaan en in huis kan je ook niets. Vroeg eten gekookt en de houtoven aangemaakt.
We zaten net aan tafel te eten toen om 12.15 het licht uit ging.
Ik dacht een filmpje te kunnen kijken op mijn netbook maar op mijn nieuwe netbook was mijn player nog niet geinstalleerd. Dus geen filmpje kijken.
Om half 4 ging het licht weer aan en ik hoop dat in de resttijd het aan blijft.
De regen ging tussen de middag over in natte sneeuw en de temperatuur was ondertussen naar 1 graad gezakt. De sneeuw ligt net boven ons en het zal nog gaan zakken.
Het weekend is er Oostenrijkse kampioenschappen Noordse combinatie in Ramsau, het zou springen met rolskien zijn.
Er lag vanmorgen al sneeuw in Ramsau, geen idee wat ze nu gaan doen.