De week kabbelt voort

Vanmorgen wakker voor de wekker en dan toch opgestaan. Vandaag weer naar Christine. Het ziet er naar uit dat het een mooie warme dag wordt- Strak blauwe lucht en zon is er al. Het viel niet mee want het was al warm. Jan kwam mij weer halen en thuis eerst douchen en omkleden. Dan een kop koffie. Ik ben daarna gaan koken en met Jan samen gegeten. Het was te warm om op het balkon te zitten dus binnen wat gelezen. Ik ben begonnen aan de trilogie van Cornelia Funke en het eerste deel Tintenherz. Het zijn kinderboeken maar ik vind het niet eenvoudig lezen. In de middag ben ik naar de apotheek gaan wandelen.en nu wilde Jan wel mee. Ik in korte broek en armloos hemdje, Jan volledig aangekleed inclusief een trui.
Uiteraard moet ik morgen weer naar de apotheek want er was weer iets niet. Maar dat kan ik dan gelijk doen als ik van de PSN kom want ik heb weer een afspraak. Na al die rare weken met feestdagen viel het steeds uit en ik had op de andere dagen dat het wel kon iets.
Jannick belde en die vroeg jullie gaan toch naar Salzburg donderdag en ik ja. Of we hem mee kunnen nemen. Maar hij moet om 7 uur weg en wij hoeven er pas om 2 uur te zijn . Dan maken we er maar een dagje uit van. Misschien ergens ontbijten dan hebben we de morgen dan middageten en dan bestelling afhalen. We kunnen langs de Doppler om afspraken te maken want ik heb geloof ik een afspraak in onze vakantie gemaakt.
Op de terugweg een afspraak voor onze auto in de garage gemaakt om de spiegel te spuiten en het randje te doen. Verder olie verversen. Daarna niks meer gedaan, tijd voor mezelf.