Wat een heerlijke zondag

Wakker geworden en Theresa was ook wakker, Oma eruit gegaan en dametje bleef, opa ging na mij douchen. Dominik kwam en de familie van beneden kwam koffie drinken en om 10 uur allemaal de tuin in. Het was om 8 uur al 17 graden. Kinderen spelen , ik heb leren schnappsen althans ik denk dat ik het begrijp- Jannick ging zelf hamburgers maken en ik had nog grilspeklappen gemarineerd- Heerlijk buiten gegeten met zijn allen ondanks dat het al betrok en de ene na de andere bui overtrok . Om 2 uur kwam de bui toch nog en alles snel geruimd en toen brak het ook los. Nu spelen Dominik en Theresa bij mij- Het weer wordt het vandaag niet meer.Om half 6 werd Dominik gehaald en ging Theresa ook naar beneden. De rust is weergekeerd .
Ik denk dat degene die geen link meer krijgen zich opnieuw moeten aanmelden met het linkje dat nu verstuurd is. Ik denk dat het door de noeuwe wetgeving komt dat je opnieuw zelf moet aanmelden.

Wat is "Schnapsen"? Ik krijg nu al weer een week of 2 wel weer de mailtjes nadat ik me opnieuw had aangemeld. Gaat tot nu toe weer goed.