Dat was een pijnlijke behandeling

Op tijd op en Ingrid bracht Sabrina bij Jan en Theresa naar school en mij daarna naar de Praxis van Dynamis , Ik had geen idee waar het was in de Hofmanning. Ik stap uit en Ingrid zegt me nog mocht je niet meer kunnen lopen dan bel je maar. Ik had een afspraak met Bernhard Regl. Een uitgebreide vragenlijst doorgenomen en weet al niet meer. Daar kwam uit dat de belangrijkste reden van mijn klachten niet mijn rug maar toch echt mijn voeten zijn. Ik weet al mijn hele leven dat ik scheef ben en mijn voeten ook niet goed staan. De eerste behandelingen had ik al als kind en ik weet nog goed hoe beledigd ik me voelde dat de coupeuse die een jurk voor mij moest vermaken zei zo je bent scheef ik moet 2 cm in je schouder innemen. Nu 63 en weinig veranderd ook niet na heel veel zolen therapien en wat al niet meer maar het is pas echt slecht in Oostenrijk geworden. Gewoon geen goede zolen, geen goede therapy en dus steeds schever en steeds meer problemen in mijn bewegingsapparaat. Hij vond eigenlijk alleen maar blokkades en hij kon ze precies aanwijzen en laten voelen. Dan begon de zeer pijnlijke therapie van het losmakenbeginnend bij mijn voeten en vooral de grote teen . Waarbij ik alleen maar kon schreeuwen van pijn dan van de voeten langzaam aan omhoog en opgevouwen worden voor je rug, bekken of schouder waarbij er bewegingen waren waarbij ik ook alleen maar kon kermen. Ondanks de ademhaling concentratie bleef het een zeer pijnlijke bedoening. Toen na 2 uur martelen de rustfase aanbrak ging het in mijn benen onmiddelijk los wat ik dus in de nacht ook heb . De therapeut zegt dat het een afbouw reactie van opgebouwde spanning is en als ik dus ga ontspannen krijg ik die bewegingsdrang en uiteindelijk het schoppen en krampaanvallen. Daarna zijn er totaal andere zolen aangemeten met een hele hoge verhoging in beide , dat had ik hier al tegen verschillende artsen gezegd die mijn zolen voorschreven maar dat was niet nodig of wel onnodig. Bernhard zei me dus wel nodig hij heeft het ook laten zien door onder mijn voeten dingen te leggen en dan de spanning in de benen en heupen en de verandering in rug bekken en nek en schouders te laten voelen. Ik doe niets anders dan de hele dag proberen mijn lijf overeind te houden en overal te corrigeren . Daarna mocht ik betalen 525 Eurootjes al je het snel zegt lijkt het niets. Ik krijg geld terug van de Krankenkasse maar geen idee hoeveel.Dat was toch een aardige vakantie geweest. Dan snappen jullie ook wat ze beneden op tafel leggen voor al die behandelingen van Sabrina. Ik was rondom 12 uur beneden bij de MEZ waar ik Ingrid tegen kwam en kon meerijden eerst Theresa ophalen en dan naar huis. Ik voel me gebroken, alles doet me pijn en en heel erg moe en hoofdpijn. Veel drinken vandaag om schadestoffen af te bouwen. Ik mag de komende week 3 x het bad beneden gebruiken voor mijn therapie baden met een of ander iets wat het lichaam in balans brengt en de verzuring tegen gaat.
Nadat ik snel iets te eten op tafel had getoverd samen met Jan gegeten en net kwam Theresa boven met haar mooie ingelijste foto van haar karate diploma uitreiking. Ook heeft ze een tekening en een verfwerk gemaakt over pasen voor ons . Ze is erg geobsedeerd door regenbogen op dit moment. De verftekening was nog veel groter met een zon en zo. We moesten zo lachen om haar geverfde haas.

Het is koud buiten rondom vriespunt en sneeuwt al de hele dag licht. Het is de koudste voorjaarsbegin sinds de optekening .

Ze hebben hier in Oostenrijk een veetransporter uit Nederland gestopt met meer dan 500 varkens en 100 kalveren . De beesten zijn in een hal gelaten en moesten op een andere manier vervoerd worden. Hier in Oostenrijk is het verboden en in Nederland heeft iedereen zijn mond vol maar dit kan gewoon (ik las pas ook over een ongeluk in Nederland met een transporter met meer dan 700 kalveren) Ze hebben op de lange reis geen mogelijkheid tot bewegen of fatsoenlijk te staan of wat dan ook geen eten en geen water. Deze transporter was naar Italie onderweg.

Jannick kwam net even een bakkie doen en daarvoor hadden we even op Sabrina gepast en Theresa was aan het knutselen.

Dat zijn idd hele pijnlijke behandelingen. Napijn is daarna ook niet prettig. Hoop dat je snel de juiste zooltjes krijgt