koele natte zondag

Vanmorgen pas om half 10 wakker , het was ook zo donker. Ondanks dat we de ramen open hebben ben ik niet wakker geworden van het alarm vannacht. Rondom 3 of zo was er een kelderbrand op de Kunagrünberg. jannick en Ingrid waren pas rondom 1 thuis en Jannick is niet naar de brand gegaan gewoon denk ik niet wakker geworden zoals wij. Ik heb geen idee waar want er staan niet veel huizen op de Kunagrünberg en ik dacht nog misschien wel de kelder waar wij gewoond hebben en jannick woonde daar in de kelder . Vandaag is Jannick ook weg geen idee of het door het noodweer is dat hij weg is. Hoor ik dan allemaal nog wel. Ingrid slaapt nu heeft al dagen hoofdpijn , ik heb ook al sinds gisteren hoofdpijn. De schok is er nog steeds en ik kan niet goed met mijn gevoelens overweg.
Theresa kijkt naar haar zondagsprookje en Sabrina heeft kans gezien bij jan op schoot te komen.Straks eten we met Ingrid en de kinderen alle restanten op. Het is geen gezellig weer donker somber en regen.
Uiteindelijk met elkaar gegeten maar jannick nog steeds niet thuis.
Iedereen weer weg en ik een beetje tv hangen, de wassen opgeruimd en wat kleine dingen gedaan. Eind van de middag werd het steeds zonniger en Theresa is in haar regenkleding met laarzen met al het water aan het knoeien en spelen. Het is niet echt koud of zo een 21 graden. Morgen wat beter maar er kunnen wel buien vallen en in de avond en nacht weer sterker.
Helaas weekend weer voorbij de nieuwe week mag komen.