Heel veel regen en hoger sneeuw

Donnerstag 21.Mai
Nog steeds heel veel regen en hoger sneeuw en het lijkt te zakken de grens.
Met Jan samen naar Liezen even snel wat boodschappen halen, was heel hard nodig want de kasten raakten leeg. Ik doe meestal niet echt inkopen in de vakantie tijd en zeker geen diepvries. We waren eerst dat weekje naar Frankrijk en dan dat weekje naar Slovenie en in het weekje dat Diuane er was ook niet echt boodschappen gaan doen.
Eerst even naar de Landena in Stainach daar vooral de diepvries weer mee aangevuld en verse melk, yoghurt enz. Dan door naar de Lidl , daar vonden we ook een schoenopruimsysteem wat ons wel wat leek dus 2 dozen meegenomen zodat we die ook eindelijk kunnen gaan ruimen.
Staan we bij de kassa staat ineens Danielle achter ons , ze had onze auto zien staan. Hardstikke leuk om elkaar zo snel weer te zien. We moesten nu niet zo ver als de vorige keer (Graz) en leuk dat ze de moeite even nam om ons te begroeten dat maakt je dag helemaal goed. Ze had vanmorgen haar winterbanden eraf laten halen en heeft nu sneeuw !!! Wij gelukkig nog niet.
Omdat we aardig hadden ingeslagen vonden we het voor vandaag wel weer genoeg en ik hoefde niet verder te zoeken naar een schoen opbergsysteem. Dat er nu zo maar eentje bij de Lidl lag naar ons zin was gewoon een meevaller. We zochten al sinds de nieuwe deuren en ramen want daarna hebben we de oude hoge kasten niet meer terug gezet. Ook nog 2 Fucksia´s gescoord voor het balkon. Wilde niet meer zo veel neerzetten maar kan het niet laten.
Thuis gekomen kwam net de postbode aan met 2 grote pakketten voor ons, eindelijk na 5 weken is mijn balkon eethoek gekomen. Dan maar een broodje gegeten want het was allang etenstijd en dan vanavond maar warm.

Ik baal want ik krijg nog steeds niet mijn fotos op mijn site en omdat hij sommige wel en andere niet is het veel uitzoeken en ik krijg ze ook niet op volgorde. Balen!!! Altijd problemen bij waarbenjij,nu.