Ergernissen

Een hectisch begin van de dag. Jan uit bed gestuurd want die zou Theresa weg brengen. Dan kwam Jannick vragen of ik even op Sabrina wilde passen want Meli bracht hem naar zijn werk. Een lange dag voor hem met 3 man het werk van 4 1/2 zien klaar te krijgen vandaag.
Dan kwam Meli Sabrina ophalen die ging ze wegbrengen want zelf had ze dan daarna een afspraak in Leoben in het ziekenhuis. Dan keerde de rust weer terug.
De kinderen worden door Ingrid opgehaald want Sabrina en Theresa hebben een afspraak bij de oogarts in Bruck an der Mur in het ziekenhuis. Theresa heeft dringend een nieuwe bril nodig.
Dus ik gaan douchen en daarna Jan , ontbeten hadden we al. Het is buiten donker en somber en er kan weer sneeuw gaan vallen. Dat deed het uiteindelijk ook maar zeer lichte sneeuwval. De vaatwasser leeggemaakt en weer gevuld en opnieuw gevuld. Wasmachine aan gezet. Keuken opgeruimd en ik werd gel
k van het om mij heen gedrentel van Jan die dan koffie voor zichzelf gaat zetten en dan in de keuken blijft rond lopen. Hem een sopdoekje in de handen gegeven en een spray en gevraagd of hij de bovenzijden van de vitrine kasten schoon maakt. Daar paj je het altijd beet. Zo ving ik 2 vliegen in een klap. Hij liep mij niet in de weg en mijn keukenarbeid was sneller klaar. Een witlofschotel gemaakt voor het middageten met aardappelpuree erbij. Dan gegeten. Dat smaakte goed.
In de middag rustig aan gedaan. En wachten op Theresa en Sabrina . Ingrid had een afspraak om 13 uur en het werd later en later. Toch minstens tussen 15 en 15,30 verwacht. Jannick heb ik gebeld of hij iets wist maar nee. Ingrid gebeld maar die neemt niet aan . Theresa geprobeerd maar die had waarschijnlijk geen telefoon bij zich.
Uiteindelijk stond ze om 10 voor 5 voor de deur. Theresa moest om 5 uur op taekwondo zijn.
Jannick was zelfs onverwacht al lang thuis die zou eigenlijk lang werken maar ze waren toch met de schouders eronder klaar. Ik kreeg van hem een pakket boodschappen.Dat komt best goed uit.
Ingrid was ook doorgegaan om brillen te kopen. Brillen? Ja want Sabrina krijgt ook een bril. Volgens Sabrina een rode. Theresa heeft iets met paars zwart.
Ingrid had minstens even kunnen bellen. Dit was dus een dag van Jannick , ze hangt zelf al aan de telefoon als Jannick met Theresa naar de Jugendschutz gaat. Dan is hij al onderewg naar huis,
Ik keek net het Nederlandse journaal. Demonstraties waarbij de muren vol geklad worden met leuzen. Is dat geen vervuiling? Ze plakken zichzelf overal vast , ze worden verwijderd met nagellak verwijderaar. Nee dat is geen vervuiling. Morgen weer een dag.