Jan nu niet lekker

Vanmorgen werd ik wakker en Jan lag er ook nog in. Dus die had Theresa niet weggebracht. Ik ben opgestaan en gaan douchen ,aankleden. Jan is na mij gegaan. Dan wilde ik naar de MEZ om te kijken of mijn foto er was maar Jan wilde niet mee . Hij zei dat hij zich niet lekker voelde dus ik ben alleen aan de wandel gegaan. Nog 3 shirtjes gescoord.
De foto was er en dan weer terug gewandeld. Het is nog steeds mooi weer. terug gekomen ben ik de koelkast gaan leeghalen en de vriesladen eruit. Dan samen met Jan de koelkast op het voorbalkon gezet naast de vriezer. Dan alles weer gevuld. Al met al was dat een hele klus. We hadden beide niet echt veel trek dus wat Kaiserschmarren gemaakt. Jan zit de hele dag te slapen op de stoel , ik heb hem al meermaals gezegd ga dan een poos naar bed. Maar dat doet hij dan niet.
Meli kwam vragen of ik een ui voor haar had maar ik had net gisteren mijn laatste uien weg gegooid omdat ze niet fris meer waren. Ze ging de kinderen halen en boodschappen doen. Dus ik heb nu ook weer uien die had ze ook voor mij meegenomen. Het wordt nog best een grote verbouwing. maar stukje bij beetje doe ik het.
Een beetje aangerommeld.
Een beetje gaan kijken wat zo al de kasten kosten en ja dat kost veel. Dan aanrechtbladen dus ja er komt wel wat bij elkaar.
Een berichtje van Marjanne en ze wordt opnieuw Oma dit keer van Tom . We besloten om even met elkaar te bellen wat uiteraard wat langer werd. Maar even gezellig.