Montagggggggggggggggggggggg

Vanmorgen kwam Sabrina weer en nadat ze weer opgehaald was gaan ontbijten en douchen. Het is donker somber en zeer nat weer en ik word er niet blij van. Maar wel weer om te soppen en de week goed te beginnen.
De badkamer helemaal gesopt geeft altijd een goed gevoel. Dan aan de huiskamer begonnen en de banken van de muur weg getrokken om erachter en eronder te kunnen schoonmaken. Jan had de stofzuiger gepakt en zette hem aan kwam Ingrid vragen of we er mee wilde stoppen omdat ze bang was dat Sabrina wakker zou worden. Nou eigenlijk niet moet in ieder geval de hoek achter de bank doen anders kan ik niets verder. Vond ze niet leuk maar wel in 2 tellen klaar. Verder alles laten liggen wat mij ook geen vreugde of voldoening gaf. Vooral bij grote schoonmaak en ik bij dingen hulp van Jan nodig heb en hij in de middag werkt is het wel fijn als je in de ochtend dit kan doen. Ik ben van mening dat kinderen aan het geluid van huiselijke dingen wennen en daar niet wakker van worden. (afgezien mijn kinderen vonden het zoemende geluid van de stofzuiger slaapverwekkend) Maar je wilt geen onvrede met je schoondochter en de huisbaas.
Pas na het middageten kon Jan stofzuigen en had ik ondertussen geen zin meer om wat te doen. Was ook weer met de fotos begonnen en dan wil ik dat weer niet weg leggen. Wel stom dat ik van complete jaren niets meer kan vinden.
Jan werken, in huis is het helemaal stil want de beneden buren zijn er ook niet. Ik had vorige week geklaagd omdat ik een speelhuis besteld heb en levertijd 4 dagen en na 2 weken nog niets. Werd er contact opgenomen afgelopen week dat ze gingen navragen waarom de leverant niet levert en later dat het werd uitgeleverd en het wachten was op het expeditie bedrijf. Vandaag belde ze me weer en zei oh u neemt gelijk aan en ik uhhhhhh toen zei ze dat het expeditiebedrijf had gezegd dat ze me niet konden bereiken. Tja en ik heb de telefoon steeds bij mij omdat ik een telefoontje verwacht en ik heb er geen gemist. Dus een kwartiertje later belde het expeditie bedrijf dat ze morgen komen leveren en een uurtje van te voren mij bellen. Dat is helemaal fijn want de brug is nu nog onderstut dus kunnen ze er over rijden. Ik denk dat ze te weinig in de omgeing moeten leveren en geen zin hebben om dan speciaal deze kant op te rijden maar dat zal mij een worst zijn ik geloof dat ik 40 Euro verzendkosten heb mogen ze er ook wel moeite voor doen. Dan hopen dat er wat mooi weer komt zodat het ding gebouwd kan gaan worden. Een houten kinderspeelhuis op poten en eronder willen we de zandbak maken. De tuin is nog heel veel werk maar ik wil zeker zijn dat de kinderen volgend jaar kunnen spelen. Dat was dit jaar helemaal niet mogelijk . De meeste mensen kopen dan ook in het voorjaar maar het is veel goedkoper om in het najaar te kopen. Ik ben nu een 50% goedkoper uit. Dan heb je het over 450 Euro die ik in mijn zak houd.
Het is nu 16 uur en ik ben helemaal verbaast de zon valt door het zware wolkendek. Vast een zonnetje die water gaat halen maar misschien valt het mee. Met 10 graden was het niet echt warm vandaag.