Van mooi naar regen hagel storm en sneeuw.

Vroeg wakker wat tv en toen Ingrid kwam eruit gegaan. Samen koffie drinken.
Dan ben ik gaan stoffen en de rommel wegruimen . Ingrid kwam vragen of ze de droger kon gebruiken en dat kon. Maar helaas die maakte een enorme herrie leek wel een drilboor. Dus niet drogen. Het is altijd zo idioot dan gebruik je iets en is er niets aan de hand . Dan wil je het wil gebruiken en dan zo wat. Dus Jan is hem uit elkaar gaan halen om te kijken of hij wat kan vinden. Ik ben gaan koken en nu net samen met Jan gegeten. Hij is nog niet klaar dus nog even afwachten.
Na het eten kwam hij erachter dat de afdichtband waarschijnlijk dun geworden is en daar door loopt er iets tegen de achterwand dus hij vroeg mij om tochtstrip mee te nemen. Maar Ingrid had nog,
Het was in de morgen zonnig en niet koud met 7 en later in de zon zelfs 13 graden. Rond het middaguur trok het dicht, Ingrid vroeg in de middag aan mij heb je zin om even mee te gaan. Dus omgekleed en met haar mee gegaan. Het was nog steeds aangenaam buiten tot we een half uurtje onderweg waren. Het begon in eens keihard te stormen en regenendat werd gelijk hagelen . We zijn gelijk op de terugweg gegaan en dat was niet aangenaam want we hadden wind in ons gezicht en het bleef hagelen. Nog iets later thuis werd het sneeuw. De nachtslalom begint zo dus niet fijn voor de atleten. Wij kijken op tv, met wat te drinken erbij , we kunnen gewoon onze avond boterham eten , lekker warm en droog en we zien alles veel beter.
Bij thuiskomst bleek dat Jan de droger alweer in elkaar had en die doet het weer probleemloos. ingrid heeft haar was erin gedaan en het gaat tot nu toe prima. Soms ben ik wel heel blij met Jan.
We hopen op een spannende Nightrace in Schladming. Kitzbuhl was afgelopen weekend absoluut der Hammer.