Laatste dag januari

Vanmorgen liep om half 6 de wekker af maar ik was ervoor al wakker. De babyfoon aangezet tot de wekker de tweede keer afliep om half 7. Dan de kinderen uit bed gehaald. Sabrina was wakker maar Theresa knorde nog. Dan ontbijt , aankleden, tandenpoetsen en Theresa weg en dan Sabrina weg. Ik was heel even op bed bij Fiep gaan liggen en zie ik ben een uur kwijt omdat mijn ogen dichtgevallen zijn. Dan om 10 uur gaan douchen en de badkamer schoongemaakt. Gisteren had ik alle drie wassen weggewerkt. Jan stofzuigt even beneden , dat had Jannick gevraagd en de stofzuiger stond klaar. Vanmiddag komt Gabi en alles was opgeruimd maar Meli wilde graag dat het ook op de vloer schoon zou zijn. Omdat ze gisteren zo laat thuis waren was dat blijven liggen. Ik heb bedacht dat we broodjes hamburger gaan eten. Niet al te veel werk want veel tijd met eten hebben we niet. Als het goed is komt Theresa vandaag vroeg thuis om half 12 uit. Sabrina halen we iets eerder dus kwart voor 1 want anders houdt ze geen tijd om te eten. Gabi komt om 2 en als die weg gaat moeten we met Theresa naar haar therapiegroep van de Rainbow. De kinderen blijven tot woensdag
. Dan moeten ze naar huis omdat donderdag moet Ingrid wat met Sabrina. Dus ik zei tegen Jannick maar dan kan Theresa toch blijven en Sabrina opgehaald worden maar nee want er komt een oppas voor Theresa. Dan komen ze vrijdag weer terug. Dat is toch idioterie. Vooral omdat ze Jannick niet het aantal dagen geeft. En Theresa niet bij de oppas wil.
De storm heeft veel schade aangericht in onze omgeving was de storm het hevigst in Irdning.
Vanmorgen was het zwaar bewolkt maar rustig weer, tegen 11 begon zelfs de zon te schijnen.
Jan is nu bij ons aan het stofzuigen dus dat ook weer klaar. Ik even de afwas gedaan. De was in de machine gedaan zo schiet het op.
Het weer sloeg om half 1 ineens om en flinke sneeuwval nu. We zouden het meeste krijgen hier tot een meter. Dus afwachten-
Jan Ging Sabrina halen en Theresa had toch laat dus die kwam pas tegen 2 uur. Daarna ging ze huiswerk maken. Jannick kwam ook thuis maar die wilde wachten met eten maar wel koffie. Gaby kwam voor Sabrina en die zijn beneden bezig. Om 3 is Jannick ook naar beneden gegaan , ik ga samen met Jannick Theresa naar de Rainbow brengen. Ik vond het geen goed idee dat Jan zou gaan rijden. De alarmen gingen en volgens Jannick werd er draaghulp gevraagd. Dan moeten ze het RK ondersteunen. Gaby is hier tot half 4 en als ze weggaat gaan wij ook gelijk en Sabrina blijft bij Jan. Het gaat ook opnieuw steeds harder waaien. Theresa had eigenlijk ook skien vanmiddag maar dat gaat niet samen met Rainbow. Ze mist niets met dit verschrikkelijke weer.
Samen met Jannick naar Stainach gegaan nadat we Theresa hadden gedropt daar dan maar winkels in, eerst de Hofer dan de Tedi . Theresa had om haar huiswerk te schrijven een oude agenda van Ingrid en ook een oud jaar dus. Dit vonden we beide wel erg armoedig zodat Jannick een agenda voor haar heeft gekocht. Theresa opgehaald en weer naar huis. Theresa en Sabrina aten hun middageten wat er van over was op. En ze deelden zich een monchoutaartstuk. Jannick at ook zijn middageten en een stuk monchoutaart. Daarna heb ik de kinderen pyamaatjes aangedaan en Jannick nam ze mee naar beneden en ging tandenpoetsen met hen. Ik had voor Sabrina wat uitgezocht wat ze morgen aan kan doen, Theresa doet dat zelf.