We hebben weer een dag achter ons

Ik werd wakker van de wekker van Jan ook maar opgestaan. Heb ik de tijd aan mezelf..Jan ging Theresa wegbrengen en Jannick kwam Sabrina boven brengen.
Hij zei weet je hoe laat ik thuis was gisteravond? Nee niks gehoord. Was hij om half 11 al thuis. Dus hij kon vrijwel op een normale tijd naar bed. Hij zei ook al dan kunnen we misschien 2 touren aan elkaar rijgen. Het is voor zowel zijn baas als Jannick als chauffeur zoeken naar hoe en wat. Vanavond staat de grote tour op zijn programma dus hij is nieuwsgierig hoe die dan eindigd. Zaterdag gaat hij klusjes voor zijn baas doen. Er moet een aanhanger gehaald worden en niemand had een aanhanger koppeling achter zijn auto behalve ja je raad het al Jannick. Dan moet er nog wat gedaan worden. Het bedrijf heeft volgende week zijn zomerfeest. Jannick heeft het wel zo naar zijn zin. Jan bracht mij samen met Sabrina naar Christine en heeft mij ook weer samen met haar opgehaald. Thuis ben ik eerst gaan douchen en omkleden. Dan heb ik middageten gemaakt en wat ik eigenlijk gisteren gekookt had maar in de vriezer gedaan. Sabrina wilde graag frietjes eten en voor haar een paashaasschnitzel en appelmoes. Dan is ze zo dankbaar. Oh dank je Oma lekker Oma.
Het was somber weer maar niet koud met 19 graden. Toen Jan mij op kwam halen regende het. Maar nu bijna half 2 noodweer regen onweer en veel wind. Toen het een uur of 3 was heb ik haar naar Meli gebracht, Jannick sliep die mag vanavond weer.
Dan heb ik Sabrina gevraagd of ze ijs wilde en ja dat wilde ze wel het liefst chocoladeijs. Dus dat kreeg ze en gevraagd wil je aardbeien ja wil je ananas dat was nee en room wilde ze wel. Een gelukkig kind.
Ik had gelijk gevraagd of het wat gebracht had wat de keuken betrefd, Nou een 1300 euro goedkoper vind ik toch wel heel wat. En ze hebben ondertussen een installateur gevonden die komt helemaal uit Lassing. Ik geloof dat hij volgende week komt dan kunnen ze tenminste verder want ze hebben het deel van het water laten zitten want je kan niet zonder.
Theresa kwam later in de middag thuis . Het weer knapte weer op maar echt lekker werd het niet meer. Rondom Graz veel schade door het noodweer en overstromingen. In de avond hoosde het weer.
Jannick is naar zijn werk gegaan en voor ons is het avond.