Asia Spa

Oostenrijk, Leoben

Vanmorgen werden we gelukkig op tijd wakker en om 9 uur zaten we met Theresa in de auto. Het was donker somber nat en dikke nevel. Vandaag is de Nationalfeiertag dus alles is dicht en iedereen is vrij. Bij ons in de omgeving is er eigenlijk niets te doen. Dus een mooie dag om naar de Asia Spa in Leoben te gaan. Het is van een Falkensteinerhotelketen. Het is er mooi, lekker water met 32 graden . Ik mis wel het lekker buiten zwemmen dat kan daar alleen in de zomer dan hebben ze grote baden buiten en een groot buiten terras. Nu hebben we tussen de middag in de Bistro gegeten. Theresa heeft genoten en wij ook. En er is niet echt een klein kinderbad alleen een glijbaan voor kleintjes . Aangezien Het welness en sauna deel niet toegankelijk is voor kinderen zijn we daar niet geweest. Eigenlijk is de Grimmingtherme dichterbij en bevalt me wel wat zwemmen aan gaat beter. Jan vindt dit bad mooier en lekkerder dan de Grimmingtherme .Maar goed we konden dus gratis op onze Steiermarkcard die nog geldig is tot 31 Oktober. En ook ons vignet was nog geldig en de parkeerkaart konden we bij de kassa vrij laten maken dus ook geen 8 euro parkeren. Dus het eten smaakte erg goed en het was veel, voor het naar huis gaan mocht Theresa nog een ijsje uitzoeken. Theresa krijgt geen genoeg van zwemmen en wat kan die genieten.
We waren nog niet Leoben uit of Theresa sliep als een os en die hebben we thuis wakker moeten maken. Eerlijksheid halve ben ik ook murw maar de vrije dag goed besteed.

Wat een leuke foto van Jan en Theresa!