inkopen Liezen

Oostenrijk, Liezen

Inkopen Liezen

Donnerstag 2.Juli
Na een warme nacht maar toch lekker geslapen beginnen aan een nog warmere dag. Gisteravond was het volle maan en het zag er zo mooi uit. Brengt helaas veel onrust met zich mee.
Dus gelijk badpak aan want meer hoef je niet aan. Dan kwam Jannick vragen of ik met hen mee wilde gaan naar Liezen en ja dat wilde ik wel. Ingrid wilde voor schoenen kijken en ik dus ook.
Dus allerlei winkels geweest en ja ik ben bij de laatste winkel geslaagd maar Ingrid nog geen schoenen. Ik heb Tommy Hilfiger schoenen gevonden en ben er best content mee. Een klassiek uitziende schoen, een hak en van bruin suedeleder met stevige zolen. Dan naar een juwelier want Ingrid en Jannick wilde hun trouwringen kopen. Ze hadden daar best ideeen over en willen graag hun verlovingsringen aan de trouwringen verbinden dus iets om samen te dragen of aan elkaar te zetten. Bij de eerste zaak lukte het niet en vonden ze het niet maar er was nog een juwelier.
Daar werden ze hartelijk ontvangen er werden gelijk bakken met ringen neergezet en ze mochten graaien en passen en combineren en ze waren het eigenlijk heel snel eens met hun keuze.
Ik vind ze ook heel erg mooi maar tja al vond ik ze niet mooi het is en blijft hun keuze. Ik vind het heel erg lief dat ik met hen mee mocht. In de winkels en in het overdekte centrum was het aangenaam koel . Op de terugweg nog naar Stainach naar de Landena en de Hofer waar Theresa een knuffel mocht uitzoeken want de spaarkaart was vol. Ze heeft een varken uitgezocht, er zijn geloof ik 6 verschillende beesten en de actie loopt nog tot eind augustus dus misschien gaat het nog lukken om er eentje bij te sparen. Thuisgekomen wat te eten gemaakt het was al half 2. Jan ging weer laat werken en was tegen half 8 weer thuis. Met 29 graden in de schaduw best warm en het gaat vanaf nu alleen maar oplopen.