Dag 14 Gouda en familie

Nederland, Gouda

Vannacht wird ik wakker van Theresa die moest huilen. Ik kwam bij haar en ze zei het licht doet het niet. Maar ze kon de knop niet vinden en ze had dorst. Daarna ging ze weer verder slapen. Toch ook weer in slaap gevallen en dan wakker toen ik de anderen hoorde.

We gingen vandaag naar Gouda maar eerst naar Zevenhuizen om kaas te kopen. Er liggen nu 2 hele kazen achter in de auto bij ons. Verder nog spruitjes en nog enige dingen gekocht. Jannick had geproefd en ik had hem gezegd ga dan gelijk naar de markt in Gouda want het was al half 12. Wij er nadat we klaar waren erachter aan. Ondertussen hadden zich ook de anderen familieleden op de markt verzameld. Daar waren Angela met Jula en Tobi, Bianca met Nina en Bo en ook Dennis was gekomen. Ook kwam Riek even voorbij. Dus Ingrid vroeg me heel zachtjes wie is dat?? Tja dat is de eerste vrouw van Jan en de moeder dus van Dennis, Bianca en Angela. Misschien vreemd Maar niet voor ons , we hebben genoeg samen moeten doormaken in de loop van de jaren.
Het is vreemd om in de stad te zijn waar we zo lang gewoond hebben. Er is best veel veranderd. Nog een rondje Centrum (gelijk een opslagkaartje gekocht) en dan koffie drinken bij de Hema. Jula zag een prinsessenjurk en was er helemaal weg van. Maar we konden er geen vinden op het model na. Dus gevraagd bij de klantenservice en ik mocht het model kopen want ze zouden ook voorlopig misschien helemaal niet Meer komen. Ze was zo blij. Er werden 2 armpjes om mijn nek geslagen en dat was zo lief. Ze heeft gezegd dat ze ons vaak gaat bellen. Grappig en ik denk dat ze het ook echt gaat doen. Ze was afgelopen dinsdag jarig geweest en meestal schenk ik iets en dat weet ik niet hoe het aankomt Maar nu was het dus iets wat ze graag wilde en ze wist niet dat ik het voor haar ging kopen. Daarna met Theresa naar de intertoys met haar geldkaart. Ze heeft een microfoon uitgezocht die wilde ze al zo lang. We namen afscheid van Angela met de kinders en Dennis. Bianca was al eerder weg omdat Nina naar een arts moest. Dan naar de auto´s en Jannick ging met familie op huis aan en wij nog even spullen afgeven bij Bianca. Dan ook wij naar huis. We hadden file van Gouda tot Zierikzee Maar konden wel blijven rijden al was het langzaam. We hebben gelijk de auto afgetankt . Weer een fijne dag voorbij en het gaat nu alweer opschieten bijna naar huis. We hebben ons anders overlegt en vertrekken allemaal pas zaterdag . Dan gaat Jannick nog naar Plopsaland Hasselt en wij rijden gelijk door naar Schlüsselfeld en zij komen later.

https://indebuurt.nl/gouda/genieten-van/mysteries/mysterie-opgelost-dit-is-het-verhaal-achter-het-melodietje-van-de-markt ~59746

Goede reis terug naar huis! Fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben. Xxx