Begin van de nieuwe week

Vanmorgen rondom 7 wakker en een beetje ontbijt tv dan opgestaan en alle ochtend dingen gedaan. In de morgen alles bij elkaar gezocht van de kinderen en deels ingepakt. Ook nog wat dingen opgezocht die we mee willen nemen. Ik hoop dat alles in de auto past. Middageten gemaakt en samen gegeten. Het was volgens de termometer 22 graden maar het was niet behaaglijk Donker en somber en later af en toe wat zon. Samen met Jan naar het verzekeringskantoor gegaan. Volgens haar klopt het dat we 2 jaar lang veel meer betalen. Ik moet nog eens alle verzekeringspapieren doorgaan of dat inderdaad klopt. We hebben dat nog nooit gehad bij een schade door een ander veroorzaakt, Ik zei haar dat is dan 25% die we zelf betalen van de schade . Dan zegt die domme miep nee hoor want de schade wordt betaald door de verzekering en ik op de 450 Euro zelfbehoud na en dus 480 Euro meer premie zegt ze nog nee dat is niet zo veel premie en ik nou dat is het wel 2 x 12 is 24 maanden en 20 Euro per maand meer is dus 480 Euro. Stond ze daar met een mond vol tanden.
Dan heb ik met Raffalt gebeld en hij probeerde mij over internet te helpen maar ik kom niet uit de voeten met windows 11 en kon geen teamviewer vinden. Morgen mag ik langs komen. Een heel gesjouw met printer en pc. Maar het lukt niet om de printer te laten printen.
Dan met Theresa en Ingrid gebeld, wij hebben om 16 uur Theresa opgehaald en dan kon ze haar spullen die ik bij elkaar gezocht heb doorgaan. Nog wat aangepast en klaar. Jannick had gebeld of hij onze auto mocht gebruiken om vijf als hij thuis kwam. Was goed maar dan moest hij wel even Theresa thuis afzetten. Ingrid vertelde dat Sabrina overdag luier vrij is. De nacht nog niet maar overdag is wel belangrijk. Ik heb een grote stapel onderbroekjes ingepakt .
Zo is de dag weer voorbij vanavond nog wat Netflix kijken.