Maandag

We kunnen schijnbaar niet wennen aan de wintertijd , lekker in bed gebleven tot half 10 dommelen en tv luisteren. Het blijft nu heerlijk donker in de slaapkamer dus ik stond op liep naar de gang en ja hoor volle zon. Dat bleef ook de hele dag en lekker warm.
Ingrid kwam koffie drinken en vertrok nadat Jannick belde om te zeggen dat hij in de buurt aan het werk was en thuis kwam middageten. Ik ook middageten maken en samen met Jan eten. Sabrina was er want Ingrid ging Theresa uit de Kiga halen en Jannick naar zijn werk brengen en bracht 2 dozen met videobanden mee . Ze weten dat jannick die wel wil hebben dus worden apart gehouden.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten.
Ik de badkamer gepoetst en Jan de ramen gepoetst. Dan heeft hij voor mij op het balkon mijn vogelvoederhuis weer opgehangen maar op een andere plek tegen de muur en daaronder een plankje gemaakt waar een stenen onderzetter op staat daar kan ik wat plantjes of takken op zetten en dan zijn de vogeltjes ook een beetje beschut en valt niet alles op de grond. Ik neem aan dat de winter toch echt een keer gaat komen al denk je bij deze temperaturen niet aan winter en niet aan kerst toch zijn de eerste kerstmarkten al open.
Ingrid ging met de kinders naar het verjaardagsfeestje van Leni .
Oma banden uitzoeken en ook maar gelijk eens een lijst aanleggen van wat we bezitten , de dubbele weer in een doos gedaan die brengen we als we naar Liezen gaan daar naar de Caritas.
Ze kwamen terug van het feestje en de kinders bleven even bij mij en Ingrid ging naar de apotheek. Theresa aan de Squla. We moeten momenteel echt opletten op Sabrina want ze smijt met alles verder vermaakt ze zich wel. jannick kwam thuis en een bakkie gedaan. Iedereen weer vertrokken Oma de videobanden afgemaakt en morgen maar eens aan de Dvds beginnen-.Zo blijf je wel bezig-