Ietsje beter weer

Vanmorgen wakker van de wekker, babyfoon aangezet en dan op half 7 weer de wekker en Theresa gaan wakker maken. Een half uurtje later Sabrina gaan wakker maken. Jan bracht Theresa zoals altijd op weg en om kwart voor 8 ging hij met Sabrina. Ik dacht ik kijk een half uurtje tv in bed maar dat werd slapen tot half 10. Dan ben ik gaan douchen en aankleden en ontbijten. Voel me nu wat meer uitgerust. Gisteravond maar weer het venster in de slaapkamer gesloten want we waaiden eruit , de afgelopen weken heeft de wind vaak aan die kant gestaan. Is eigenlijk de rustige kant. Het was berekoud en nu is het al 8 graden plus. Het schijnt in ieder geval slecht weer te blijven tot maandag. Jammer van het weekend.
Wat huishoudelijke dingen en verder niets gedaan. Jan ging Theresa ophalen die kwam vroeg uit met half 12 dan ging hij tegen enen Sabrina opg
halen en ik gekookt wat ieder lkker vond. Allemaal friet en Jan wilde Schnitzel, de kinderen paashaasschnitzel en ik stoofvlees en sperciboontjes. Gabi kwam voor Sabrina en Jan ging naar de apotheek zijn medicijnen halen. Dan iedereen weer samen en we waren met de avondboterham bezig toen Jannick kwam en een 3 kwartier later kwam Meli. Dan ging de hele stoet weg en wij hebben Feierabend.
Het was de hele dag droog en met 8 graden niet al te koud, zelfs wat zon. Maar ze geven nog steeds regen en sneeuw op en in de nacht nog steeds 3 a 4 graden vorst.-
De corona is nu onder de 2500 gevallen gezakt per dag . Waarschijnlijk gaat alles weer op normaal ergens in mei.