Hoest mijn longen uit mijn lijf

Sonntag 15.November
De felicitaties voor al onze kinderen en kleinkinderen met de verjaardag van Oma en overgrootoma Schwidder.

Vanmorgen zijn er Pieten langs geweest voor Theresa. Er was een kaart voor haar en er waren pepernoten in haar schoentje.

Was pas om half 9 wakker, kon een beetje moeilijk inslapen gisteravond, mijn geest kwam niet tot rust en du maar een spelletje op mijn telefoon gaan doen in bed en zie in slaap gevallen daarna.

Ik hoorde luid gejoel van beneden komen en even later Oma Oma en kwam Theresa binnen, ik heb nootjes gekregen kom mee kom mee en ze nam mijn hand en ik moest mee na haar schoen en toen zag ze pas dat er ook een kaart bij was. De Pietenkaart voorgelezen aan haar en wat een gelukzaligheid over een handje vol pepernoten die ze ook nog deelde met ons allemaal.
Daarna vertrokken ze naar Oberwölz om de verjaardag van Oma Kathi en Onkel Reini te gaan vieren. Dat was eigenlijk vorige week maar ja toen was Theresa ziek.

Ik ben totaal ontroerd over de grote vreugde bij Theresa en geniet daar 100% van. Dit zijn denk ik de mooiste kind momenten , de vreugde bij haar, het gezichtje van haar.
Sprookjes bestaan.

Verder maar een beetje rustig aan, hoest al een poosje wordt niet erger maar ook niet minder en langzaam aan sloopt het me.
Ingrid kwam met Theresa thuis en die was helemaal van streek omdat ze wakker was gemaakt had de hele terugweg geslapen. Ingrid was de auto aan het leeghalen. Dus ik haar opgepakt want ze lag op de trap en gevraagd zal Oma je jasje uit doen en je schoentjes en dat was goed. Dan haar opgetild en gevraagd of ze haar schoentje bij Oma wil zetten eerst nee maar toen ik haar binnen bracht bij hen wilde ze toch schoentje zetten bij Oma. Dus samen naar boven en sinterklaas kapoentje gezongen. Dan weer naar beneden gebracht en toen was het goed want ze vond haar Pietenkaart.
Kreeg van Ingrid van haar moeder weer een Apfeltorte en een berg andijvie.
En ook van Ingrid een hoestdrankje heeft bij haar geholpen want ze had hetzelfde.
Gevolg ik hoest nu mijn longen eruit. En ben mijn bed ingegaan.