Weer een dag

Werd rondom 8 wakker en had goed geslapen en ik voelde me uitgerust. Het lijkt op minder verkouden , geen hoofdpijn dus een hele verbetering. Opgestaan en alle dingen gedaan en dan ontbijten. Ik heb totaal geen smaak of reuk dus tja het is verplicht eten want trek heb ik niet. Dan toch aan een kop koffie voor het idee.
De nevel was al snel weg vanmorgen en het is prachtig super zonnig weer. Maar wel een stuk koeler dan gisteren en een frisse wind.
Het eten was snel klaar want ik had nog het eten van gisteren en genoeg om ook nog wat beneden af te geven. Later kwam Theresa bedanken en ze had gebakken appelringen bij zich. Normaal erg lekker nu merk ik alleen zuur.
Eind van de middag toch de houtkachel aangemaakt , ik had het koud .
Jannick had mij nog gebeld en vroeg heb je al gezien wat ik je gestuurd heb? Ik nee dus even kijken. Ik herkende het gelijk Raunkl. Lekker mijn ogen uitsteken. Schijnt zeer bewerkelijk te zijn, deeg gisteren al gemaakt en vandaag die Raunkerl gebakken. Ik heb hem gezegd geef mij het recept maar kan ik het ook eens proberen te maken. Ik koop ze altijd bij de Bauernladen en ben er dol op. Meestal krijg je het bij de Alm abtrieb. Raunkerl betekend iets kleins.
Gelukkig al weer bijna avond , alle dagen zijn gelijk maar we komen ze wel door. Spelletje op de pc, vanmiddag de laatste afleveringen van Flikken Gent samen met Jan gekeken op nlziet.
Zo een broodje maken en op naar morgen.