Theresa is geslaagd

Vanmorgen ging de wekker om even na 6 en allemaal eruit. Theresa had vannacht bij ons geslapen. Nadat we allemaal klaar waren op weg naar Stainach naar het gymnasium. Theresa moest een opname test maken voor Mathe. Eerst schriftelijk en daar was ze al om kwart voor 9 mee klaar. Dan zou ze om 10 voor 12 haar mondeling hebben. We zijn tussendoor naar huis gereden want inkopen hadden Jan en ik al gedaan tijdens haar schriftelijke en zo veel meer is er niet te doen in Stainach. Ik had zelfs een betaalbare rolkoffer en de grootte die ik wilde gevonden want die van mij was kapot . Maar ruim op tijd terug gereden. Theresa was de op een na laatste die op moest voor haar mondeling. Dan was ze dus ook de een na laatste die opgeroepen werd voor haar uitslag. Ennnnnnnnnnnnnnn ze heeft bestanden of wel geslaagd. En ze was de beste van allemaal. Dat we nog getwijfeld hebben. Ze heeft gelijk Jannick gebeld en daarna Ingrid. Ze heeft gelijk al een klasgenoot waar ze gelijk een klik mee had. Ze gaat naar de 1A er zijn geloof ik 5 of 6 eerste klassen.
In hiephiephoera stemming terug gereden. Theresa wilde nog met ons mee. Dat zou ze toch al maar Ingrid had gebeld dat ze thuis was want de Kiga had gebeld dat Sabrina koorts had. Thuis gekomen had ze nergens last van.
Nadat ze bij mij kersen had gegeten was het tijd om naar Ingrid te gaan. Jan en ik hebben koffie gedronken bij Ingrid. We hebben afgesproken als Theresa vrijdag haar Zeugnis krijgt dat we dan daarna ijs gaan eten met elkaar.
Wat ben ik happy voor Theresa.
Op de terugweg nog even langs de apotheek en dan naar huis. Ik ben uitgeteld voor vandaag.

Later nog een hele poos met Jannick gesproken die had ook weer wat. Ze rijden op een motorscooter en ze mogen overal parkeren. Ze hadden hem naast 2 andere geparkeerd en toen ze terug kwamen hing er een bon aan. Uiteraard in het Grieks en de andere 2 hadden niets. Vlak erbij was het politiebureau dus daar heen gegaan. De agent zegt oh maar die is niet van ons. Dus Jannick hu van wie dan. De agent ging even bellen.en kwam terug met de mededeling van de havenpolitie. En dat het 40 Euro kost. Jannick had fotos gemaakt en de agent had ze bekeken en zei ja precie de grens van ons en de havenpolitie. Dus Jannick naar de havenploitie en daar moet hij morgenochtend terug komen. Jannick weet nog steeds niet waarom hij daar niet mocht staan. Wordt vervolgd.

Dan heel leuk nieuws. Lisa de dochter van mijn broertje Ruud had een nieuwe partner gevonden en ze lijken ongelooflijk gelukkig. En zie vandaag hebben ze de stap gezet. Er stond ..We kennen elkaar nog niet super lang maar alles voelt goed! Van vrienden naar partners,van partners naar man en vrouw💗 super mooie dag gehad en als afsluiter nog lekker uiteten geweest met de kids . Wat gun ik hen een goed leven samen met hun beide kinderen. Lisa heeft Ryan en Luc heeft Delano.

Fijn voor Theresa dat gaat blokken worden 👏👏

Erna 2023-07-05 20:20:43

Fijn voor Theresa dat ze door is naar het gymnasium. Feliciteer haar maar van mij.

Liduina 2023-07-05 20:37:25

Feliciteer Theresa maar van mij! Super!

Annemarieke 2023-07-05 21:11:51

Leuke foto van Lisa en Luc, wens ze beiden veel geluk en liefde toe . Theresa van harte gefeliciteerd, en veel geluk volgend jaar op het Gymnasium.